Kun je ook biblioltheek bij elkaar zetten heb nu eerst muziek dan weer paar films dan weer muziek.
Gr
Kun je ook biblioltheek bij elkaar zetten heb nu eerst muziek dan weer paar films dan weer muziek.
Gr
Hallo Fcauli,
Een bibliotheek kan meerdere paden bevatten, zodat je al je films in 1 bibliotheek kan doen, al je TV series in een andere, en je muziek weer in een andere. Dit is gedaan omdat er bijvoorbeeld voor Films opties zijn zoals het automatisch laten zien van trailers, voor een echte bioscoopervaring, die voor bijvoorbeeld muziek niet van toepassing zijn.
Kijk ook eens op https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/200288926-Creating-Libraries hier staat een en ander uitgelegd!
Dit snap ik, maar ik heb bijvoorbeeld films op jaar wanneer ze uit kwamen en dit wil ik ook weer in verschillende film bibliotheken weer laten geven . Als ik dat nu toevoegd heb ik dat wel alleen staan ze niet netjes bij elkaar.
De volgorde bepalen kan helaas niet. Wat ik iemand had zien doen om toch een volgorde af te dwingen is om een nummer op te nemen in de naam van de bibliotheek:

De makkelijkste en goed werkende manier is een spatie voor de naam van je library sectie 
Dus ipv bijv Films doe je Films
Zo kun je verschuiven.
De spatie(s) krijg je overigens niet te zien 
Bedank werkt goed had eerst met 1, 2 enz werkte ook goed nu met spatie gewerkt dit werkt ook nu alles goed bin elkaar staan mijn dank is groot THNX.
Hallo,
Misschien niet de goede plaats voor deze plaats…
Info: Ik heb al mijn muziek op een nas van Synology staan. De mappenstructuur si als volgt, eerst de standaard map Music van Synology een daaronder mappen met de naam van een artiest op band. Binnen deze map vervolgens alle CD’s van de artiest of band met als mapnaam de naam van de CD. Daarnnast heb ik een aantal mappen aangemaakt waarin ik mijn favoriete muziek heb opgeslagen. Dit zijn mappen met muziek van diverse artiesten/bands.
Als ik nu een plex muziek bibliotheek aanmaak dan kan ik niet naar deze specifieke mappen gaan omdat de keuze mappen ontbreekt. Is hiet een workaround voor???
Thanks!!!
Even een paar typefouten weghalen Sorry,
Hallo,
Misschien niet de goede plaats voor deze vraag…
Info: Ik heb al mijn muziek op een NAS van Synology staan. De mappenstructuur is als volgt, eerst de standaard map Music van Synology een daaronder mappen met de naam van een artiest of band. Binnen deze map vervolgens alle CD’s van de artiest of band met als mapnaam de naam van de CD. Daarnaast heb ik een aantal mappen aangemaakt waarin ik mijn favoriete muziek heb opgeslagen. Dit zijn mappen met muziek van diverse artiesten/bands.
Als ik nu een Plex muziek bibliotheek aanmaak dan kan ik niet naar deze specifieke mappen gaan omdat de keuze mappen ontbreekt. Is hier een workaround voor???
Thanks!!!
Bovenstaande vraag betreft de wijze waarop de bibliotheek gedisplayed wordt in de Sonos App als je Plex geïntegreerd hebt.