Cannot load M3U8 - 404 not found

Hej!

Förut har mina kanaler fungerat bra i plex men nu fungerar bara viasat kanalerna. Kanal 5 visar vilka program som finns men när jag ska spela filen säger den cannot load M3U8 - 404 not found.

Tv 4 play visar inte heller programmen, detsamma gäller svt play.

Jag har laddat ner de senaste zip filerna från github och som länkats från detta forum.

Jag har pms på win 8 och klient på samsung tv samt att jag kör PHT på samma htpc som PMS.

Tacksam för svar.

Hans

Jag gissar att det är RTMP-pluginer som slutat fungera. Det är på grund av en bugg i PMS har jag för mig. Om du laddar hem version 0.9.7.22 av PMS så gissar jag att det kommer börja fungera igen.

Tack för svaret!

Vart hittar jag den versionen? Om jag går in på www.plexapp.com så är det senaste versionen.

/Hans

Tack för svaret!
Vart hittar jag den versionen? Om jag går in på www.plexapp.com så är det senaste versionen.
/Hans

Hej!

Du hittar äldre versioner här:

http://wiki.plexapp.com/index.php/Downloads

När det gäller TV4 så är den senaste versionen på github splittad. Detta innebär att delen som hittar videoklippen inte finns med där. Idag så pushades en uppdatering av den andra delen, så om du går in och uppdaterar manuellt, tex i PHT, så kommer det att fungera. Annars skall dessa uppdateringar vara automatiska, så kolla igen idag(såg att den uppdaterades för mig).

Mvh

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.