User/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins
Ok found it, thankx Ofih for your quick reply.
Bedankt ik heb dit aangepast.
Er zit wel een redelijk verschil tussen Plex en XBMC maar de plug-in die ik heb gemaakt heeft nu al bijna dezelfde functies, dus dat heeft nu weinig zin meer denk ik.
User/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-Ins
Een klein hart onder de riem: Ook van mijn kan complimenten voor deze plugin, je werkzaamheden worden erg gewaardeerd!
Is het binnen de plug-in structuur van Plex mogelijk om verschillende grafische elementen te tonen links van het menu, wanneer er een ander item wordt gehighlght? In dat geval zou je de zenderlogo’s (of logo’s van de verschillende programma’s) kunnen opnemen. Een en ander zou erg mooi aansluiten bij de toch al prachtige grafische vormgeving van Plex (ben pas sinds een paar dagen een Plex-gebruiker, en ben tot dusver bovengemiddeld verrast door de kwaliteit van deze software).
Keep up the good work!
Bedankt voor de positieve reacties, het word waarschijnlijk volgende week dat ik de nieuwe versie hier ter download ga aanbieden, omdat ik nu met toetsen etc. zit op school.
user/application support/plex mediaserver/plug-ins
hopsa!
Supergoed man. Dit is echt een mooie aanvulling op het toch al geweldige Plex
Namens mij ook bedankt voor je inspanningen!
Ik ga proberen deze week de nieuwe versie aan te kunnen bieden =)
dit zou geweldig zijn Ben benieuwd hoe alles werkt,etc.
Super goed werk.
Thx
Nou, ik moet zeggen dat het er goed uitziet.
Mijn vrouw zit vooral te wachten op een RTL4 afdeling, GTST he.
Maar dat wachten we rustig af, heb nl helemaal geen verstand van phyton.
Ga zo door man.
ziet er goed uit!! net pas begonnen aan plex!! hulde voor de uitzending gemist plugin!
Morgen ga ik waarschijnlijk de nieuwere versie hier plaatsen, heb de laatste paar dagen erg weinig tijd gehad. Sorry.
Kijk aan :) Ben benieuwd !
Super! Ben erg benieuwd!
Hoop dat er in de toekomst ook plugins komen voor RTL Gemist etc…
Nieuwe versie toegevoegd!
Super! Heb 'm gedownload en de .bundle in de juiste map gezet. Maar ik zie 'm nergens terug in Plex. Wat moet ik nog meer doen?
Dit zou echt moeten werken, ik heb hem zelf ook even gedownload vanaf de site hier en in de juiste map geplaatst maar dat werkt gewoon. Probeer het eens opnieuw.