Moet ik 'm nog toevoegen als Source? Bij Videos…
hier werkt hij B)
En ook hier werkt hij! Had 'm per ongeluk in /plex/plugins/video geplaatst ipv plex media server/plugins!
Bedankt voor de nieuwe versie, ziet er steeds mooier uit!
Een ding: Hij buffert nu wel heel lang voordat een video begint met afspelen…bij de vorige versie hoefde die helemaal niet te bufferen geloof ik.
Bedankt MathijsH hij werkt heel goed. Ziet er heel mooi en verzorgd uit. Moet ook bekennen dat het bufferen lang duurt maar dan heb je ook wat zeg ik maar.
Dat is een verandering in Plex daar heb ik ook al met de maker over gesproken. In de vorige versie zat een ‘bug’ waardoor hij gelijk begon af te spelen en niet ging bufferen (ik vond dit ook wel lekker werken), maar nu buffert hij dus weer.
Je kunt het enigsinds verkorten door de buffer grootte in te stellen bij de opties, van 4096 naar 1024 geloof ik.
Er zou ik een volgende versie van Plex iets komen wat de buffergrootte automatisch berekent ofzo, maar daar weet ik verder niets vanaf, dat is afwachten.
Bedankt, geweldige plug-in!
Ik vind hem supergoed. In zo korte tijd al zoveel verbeteringen, petje af!
Nog wel een vraagje: nadat je een aflevering hebt geselecteerd komt er nog een scherm met de tekst ‘Speel de aflevering af’. Is het ook mogelijk om die laatste stap er tussenuit te halen? Zie onderstaande screenshot. In dit geval zou een betekenen dat de aflevering van 22-02-2009 meteen begint te spelen. Scheelt weer een klik. Of is dat technisch niet mogelijk?
Zodra ik een aflevering selecteer gaat Plex inderdaad eerst bufferen. Het vreemde is dat als ik de schermgrootte verander met APPLE-F van fullscreen (om te kijken hoe snel het bufferen gaat via de netwerk monitor), dan gaat Plex ineens de aflevering spelen op de achtergrond zonder dat je beeld hebt maar wel geluid. Pas als ik dan pauze doe komt het beeld ook. Daarna speelt de aflevering prima. Het aparte is dat dit het bufferen lijkt te onderbreken/versnellen, de aflevering begint meteen te spelen via APPLE-F en dan pauze.
Het lijkt me dat dit iets van Plex zelf is en niet van de plugin, maar ik heb dit issue niet bij andere plugins gezien. Enig idee? Super werk aan de plugin, is voor mij een enorme toevoeging aan Plex.
Heel mooi werk!
Super!!! Thumbs up B) . Ben zeer benieuwd wanneer er nog meer zenders komen.
Ik wacht geduldig af en waardeer je werk tenzeerste!
supergoed werk…! mijn MacMini is nu een volwaardig mediacenter…! Bedankt Matthijs…!
bedankt voor deze plugin. werkt super!
heb me speciaal voor deze plugin aangemeld op dit forum om je te bedanken voor je werk. Dit geeft ongelofelijk veel meerwaarde aan plex voor de Nederlanders.
Ik heb stiekem een vraagje ik ben een echte dumpert.nl fan het zijn gewoon super leuke filmpjes daar. Ben je van plan om in de toekomst ook daar plugins voor te schrijven aangezien het een van de meeste bezochte websites is van het land?
Verder hulde voor je werk ik zou zeggen keep up the good work. :wub:
Ik heb hem geprobeerd te downloaden ik neem aan dat het de bestanden zijn in je first post in dit topic? ik ben namelijk nieuw hier. en als je die bestanden hebt gedownload moet je dan op de app plex rechtermuisknop doen bekijk pakket inhoud enz of vindt ik die map plex ergens anders op me mac?
Allereerst bedankt voor het maken van deze plugin!
Daarnaast een paar vraagjes:
Waarom staan er twee bestanden in de eerste post(allebei met een UZG.bundle)? Ik heb ze beide geprobeerd en ze lijken hetzelfde te werken. Ik snap alleen niet zo goed wat het verschil dan is.
Ik krijg van alle programma’s alleen ‘Speel de laatste aflevering af’ is er een mogelijkheid om ook oudere afleveringen te kijken? Ik zie bijvoorbeeld in het screenshot hierboven dat er meer uitzendingen gekozen kunnen worden, ik krijg zo’n scherm niet tevoorschijn getoverd. Mis ik iets?
Verder zou ik erg gelukkig worden van een zoekfuntie
Dat moet nogal lastig zijn als ik de andere ontwikkelaars moet geloven, maar ik ga het nog wel een keer proberen voor elkaar te krijgen. :P
Je moet de .bundle file in de map bibliotheek/application support/plex media server/plugins plaatsen. Dan moet het werken. Bedankt voor je reactie en succes. Oja, een dumpert plug-in heb ik ook al gemaakt ik zal deze wel eens posten hier binnenkort (moet hem dan denk ik eerst nog wat verbeteren).
UZGNEW02 o.i.d. is de nieuwste hier is het mogelijk om oudere afleveringen te bekijken in de categorieen: Vandaag, Gisteren, Zenders. Bij Populair vandaag en Top 50 is dit (nog) niet mogelijk. Het andere bestand is een oudere versie, ik zal deze gelijk even verwijderen i.v.m. verwarring.
Misschien ook interessant als toevoeging! http://www.nederland24.nl/
12 publieke zenders in hoge kwaliteit met Silverlight gestreamed
Deze zenders heb ik zelf al in een mapje staan, misschien (als het kan) een leuk idee om ze toe te voegen, ik zal eens kijken.
woow een dumpert plugin geweldig je bent echt een held. Nu gaat mijn vriendin echt zeuren dat ik geen dumpert meer mag kijken haha
Ik wil al enige tijd wat python leren. Ik ben zo vrij geweest om de code van Matthijs te pakken en ben er mee aan de slag gegaan om zelf een plugin te schrijven. Ik heb vanavond een zelf een dumpert-plugin (toppers, audio, filmpjes, plaatjes) geschreven, omdat ik dit zelf ook erg vaak kijk en niet kon wachten. Ik zal hem morgen even posten. Ik moet zeggen hij werkt (bij mij) perfect.
Zelf zou ik graag ook een RTLGemist (RTL4,5,7) en een SBSGemist (SBS6,NET5,VERONICA) zien. Ik denk dat ik daar morgenavond een beginnetje mee maak.
Wellicht kunnen we samen een projectje opzetten dat voor alle nederlandse zenders, onder bijv de noemer PROGRAMMA GEMIST.