Plaats het .bundle bestand in de map */Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins*. In Plex verschijnt ie dan onder "Kijken naar Video".
Bedankt, het werkt.
(overigens stom van mij, de vraag is al eerder langs gekomen en ook daar perfect beantwoord)!
Het streamen gaat snel maar de kwaliteit is zeer matig.
Moet ik iets aanpassen?
Ik heb nog steeds problemen met “Wie is de Mol?”
Maar ik weet niet of het aan de plugin ligt of aan Plex zelf.
Daarom ook een post aangemaakt in het bugs forum:
Uitzending Gemist fout
Matthijs, je bent een held!
Dank voor deze app!
Is de oplossing hiervoor bekend? ik heb namelijk hetzelfde probleem. Elke stream in uitzending gemist komt met de melding 'error while opening file'
btw een prachtig stuk werk, deze uitzending gemist (nu nog de stream) en ik ben blij.
Ik zal de plug-in binnenkort eens controleren op fouten en zo nodig voorzien van een update.
Zou fijn zijn... De enige reden waarom ik eens in de 2 weken mijn mini moet herstarten is omdat de Uitzendig Gemist plugin niet meer werkt.
Na een herstart doet hij het dan weer ongeveer 2 tot 3 weken prima...
Bump 
De Plugin is werkelijk geweldig.
Had wel af-en-toe dat de media server herstart moest worden.
Dit was een van de redenen om Plex Versie 0.9.021 te installeren.
Werkt plex hier ook op???
:rolleyes:
Je bedoelt als de plug-in ook op Plex 9 werkt? Ik heb hem onlangs getest en toen leek alles nog te werken.
Bij mij werkt het ook prima op Plex/Nine! 
Wanneer komt deze “netjes” via Plex Online zodat hij ook automatisch update?
Ik zal binnenkort wel eens - als ik tijd heb - proberen om dat voor elkaar te krijgen.
Wat een geweldig werk heb je gedaan.
Waar kan ik nu eigenlijk de laatste versie van deze plug-in vinden? Klopt het dat er geen plaatjes etc bij de programma’s staan?
JW
Super Matthijs. Dank je wel! 
Is het ook mogelijk dat de hoogste kwaliteit kan worden gebruikt bij Uitzending Gemist? Zou heel fijn zijn!
Heb net Plex geïnstalleerd op mn Mac Mini Media Server, maar sommige plugins laden de video’s niet, zo ook “Uitzending Gemist”.
Ik zie de voorbije uitzendingen, als ik eentje selecteer bijft het echter staan op “Opening Stream”
Ik bevind me wle in België maar neem aan dat dat geen probleem mag zijn ?
FWIW: Ik heb functionaliteit toegevoegd aan de plugin om ook per Omroep te zoeken (dus niet alleen de laaste week, maar alle uitzendingen, georganiseerd per omroep/programma/uitzending)
Code staat op GitHub: https://github.com/RinkeHoekstra/Uitzending-Gemist.bundle
Enjoy!
NB: dit heb ik voor mezelf bijelkaar geknutseld, ik lever absoluut geen support… niet uit onwil, maar ik heb gewoonweg geen tijd.
Nij mij werkt deze plug-in niet meer: ik krijg de lijst met de afgelopen 7 dagen, en als ik wat dan ook selecteer krijg ik de melding: Geen programma’s, en een leeg lijst / zwart scherm. Hertstarten van PMS (of de Mac Mini) en verwijderen en herinstalleren helpt allemaal niet. Weet iemand een oplossing?
We gaan hier verder.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.