Hey Martijn,
Als de Uitzending Gemist plug-in wordt geladen dan zorgt hij ervoor dat de cookie die benodigd is voor het kunnen ophalen van alle informatie ook ingesteld wordt. Als je de computer uit sleep haalt is de cookie waarschijnlijk verlopen en kan je de informatie dus niet opvragen, en is een restart dus vereist. Ik zal eens kijken als ik dit nog eens kan oplossen, kan ik niet beloven.
Als je dit probleem hebt is op dit moment dus een restart van de plug-in vereist.
als ik de app uitzending gemist open, laat hij soms geen uitzendingen zien ( mijn mac mini staat altijd aan dus geen slaapstand of standby)terwijl rtl4 gemist en sbs het altijd doen ook al heb ik de mac een tijdje niet gebruik
jpi
Ik denk dat dit hetzelfde is als het probleem van Martijn. Heeft te maken met cookies die dan verlopen, dan moet je de plug-in opnieuw opstarten om weer afleveringen op te kunnen vragen. En dan nog kan het even duren omdat de applicatie ook cached (max 1 uur), ik ga proberen hier iets op te verzinnen.
oke bedankt
maar waarom gaat dat bij sbs en rtl wel goed ????
Omdat die van een andere website komen waar waarschijnlijk geen cookies nodig zijn om pagina's op te kunnen vragen. Uitzending Gemist, RTL Gemist en SBS Gemist zijn allemaal verschillende websites.
Goed werk, wordt gewaardeerd hier.
Ideetje/feature request: het zou top zijn als je uitzendingen als favoriet zou kunnen toevoegen.
EDIT: blijkbaar is/was er een bug die het context-menu beïnvloedt. Context-menu werkt tot nu toe weer.
Dank voor je inspanningen.
Top plugin! Misschien handig om bij de initial post waar de download staat ook de datum toevoegen. Ik kon nu nergens vinden wat de laatste versie was en van welke datum. Wellicht was 0.3 al een oude.
Daarnaast wilde ik de Github download gebruiken maar ik heb geen idee hoe ik daar een .bundle van kan maken?
Geweldige plugin ! Een zeer goede en gewenste aanvulling voor Plex!!
Voor mij de reden om me aan te melden bij het Plex-forum.
Fijn dat er zulke “wiz-kids” zijn die verstand van zaken hebben en veel tijd en energie stoppen in zo’n nuttige plugin!
MatthijsH: sorry voor de late reactie (ik kom niet zo vaak op deze site) maar het lijkt opgelost. ik weet niet of jij iets hebt verbeterd of dat er op de site iets is veranderd, maar het probleem is er niet meer...
vol enthousiasme de plugin gedownload, maar ik krijg hem toch niet aan de praat.
Ik heb XMBC op mn appletv draaien, en hoop dat de plugin daar ook op werkt.
Ik heb de .bundle gekopieerd naar ~/library/application support/XBMC/plugins
Er is geen “plex media server” of “xbmc media server” onder application support. Alleen die ene map.
XBMC een paar keer opgestart, maar zie dan helemaal niets veranderen in xbmc.
Toen de bundle nog een mapje lager in “video” gezet. Dan zie ik de bundle wel, maar gebeurt er niets als ik erop klik.
Enige tips wat ik zou moeten doen?
Ik kan niet wachten tot dit werkt 
werkt prima. functionaliteit vooruitspoelen zou fijn zijn, maar dit is waarschijnlik niet zo makkelijk...
soms gooit uzg je na een halve aflevering eruit, en dan kun je alleen maar opnieuw starten
Hallo reinier,
Plex plugins zitten anders in elkaar dan XBMC plugins of scripts. Deze Plex plugin zal dus helaas nooit werken onder XBMC.
*snif* en ik was al zo enthousiast geworden van alle reacties in dit forum...
dan ga ik op zoek naar een plugin voor XBMC.
Thanks! :-)
Sinds enkele dagen krijg ik in plex een foutmelding “error while opening file” als ik uitzending gemist (met de uitzendinggemist bundle nl 1,2,3) probeer af te spelen.
mijn vrouw wordt er erg humeurig van, het zoeken op de diverse fora hebben nog niet geleid tot een oplossing.
weet iemand een oplossing zodat plex wel kan afspelen, dan is de vrouw ook weer blij?!
Ik ben splinternieuw hier… goed forum van een perfect prog.
Waar vind ik de laatste versie van deze plugin … uitzending gemist???
Kan het zijn dat afleveringen met een ‘?’ niet werken?
Bij mij opent hij “Wie is de Mol?” niet…
Andere series werken wel
Matthijs houdt de [openingspost](http://forums.plexapp.com/index.php?/topic/5127-uitzending-gemist-plug-in) van deze forumdraad up to date, je vindt daar dus ook steeds de laatste versie van de plugin (als attachment).
mmmm ik krijg bij het openen van de download de melding:
Archief: “Uitzending gemist.bundle.zip” kan niet worden uitgepakt
(fout 1 - bewerking niet toegestaan)
Wat mag dat beteken?
Er is iets aan de hand met attachments op het forum, geen enkele zip-file die ik vind krijg ik uitgepakt... Ik heb er melding van gemaakt bij de forum beheerder, hopelijk valt het te repareren!
**Edit:** En het is reeds gefixt, lang leve IM :D
Nou is de plugin gedownload en unzipped in de map DOWNLOADS, en wat nu?
De info van de unzipped file geeft aan:
Soort: bundel
en is niet via dubbelklik te openen.
Ik dacht dat ik de plugin gewoon kon toevoegen in “Kijken naar Video”, dat lukt wel maar dan krijg ik alleen maar “contents” en daarbinnen “recourse” te zien, verder niks.
Wat moet ik met de “bundel” doen om hem werkend in PLEX te krijgen?