Hej!
jag och min bror har problem att hitta våra olika servrer, när vi har tryckt på dela... så kommer ändå inte min brors server upp på min eller min server på hans inloggning. Måste man bo på samma adress för att kunna se varandras servers?
Hej!
jag och min bror har problem att hitta våra olika servrer, när vi har tryckt på dela... så kommer ändå inte min brors server upp på min eller min server på hans inloggning. Måste man bo på samma adress för att kunna se varandras servers?
Hej!
Då man skriver in användarens epost-adress (eller Plex.tv username) så skickas ett email till den användaren. I det emailet så finns en länk som personen måste klicka på för att godkänna. Då det är klart så kommer den personen kunna se din server. I PHT så kommer han se din server under "Shared content". I web-klienten så kommer han se den på vänster sida ifall han använder plex.tv:s web-klient istället för den lokala web-klienten.