Status update:
Jeg har igår sendt URL services som skal integreres i selve Plex, så f.eks Plex kø virker, til godkendelse hos Plex.
Når den er flettet ind i de eksisterende URL services, har jeg DR TV klar... dvs, jeg har 1 fejl som jeg håber på svar på idag, andetsteds her på Forum.
Til det er svaret, skal jeg have de sidste småting rettet, men det er virkeligt småting.
Den nye kanal kommer til at hede "DR TV" og benytter sig af DR's nye API, der bla. bruges på dr.dk/tv og til set-top bokse.
Kanalen benytter kun HLS, streams, hvilket vil sige, at det skulle virke på alle platforme, fra osx til NAS.
Kanalen indeholder det samme indhold som dr.dk/tv, dvs. 30 dages arkiv, samt live streams af alle DR's TV kanaler.
Da DR endnu ikke er overgået til at benytte det nye API til radio, kommer der nog til at gå lidt tid, før radio kommer med i denne kanal, men jeg følger med, og ser hvad DR gør.
Derudover er der søgning med, så man både kan søge inde i kanalen, men også under global søgning, vil der nu blive søgt på materiale fra dr.dk.
Eneste "bug" er på web klienten, hvor de danske oversættelser ikke virker 100%.
Jeg har fejlmeldt det til udviklerene, og de skulle få det rettet i næste opdatering af web klienten.
/HuX