Den eneste anden jeg har et problem med er The Escapist, men der naegter den helt og aldeles at afspille uanset maengden af tryk. Ellers lader den til fint at virke med andre channels
Kan du ikke lige skrive hvilke kanaler du har prøvet med, så kan jeg se i koden, om det evt. er et codec problem.
The escapist, går jeg ud fra er lokal medie, og det er ikke brugbar information, omkring fejlfinding på kanaler ;)
Er der nogen af jer kloge hoveder der har nogen idé om hvorfor jeg ikke kan få livestreamet til at fungere på min chromecast? Jeg kører Plex på ios, og både på ipad og iphone siger den "A chromecast error has occured". Den spiller super fint, så længe jeg ikke forsøger at caste det...Og bagkataloget caster den fint.
(cas.ter.dk fungerer dog upåklageligt via ios chrome browseren, hvis der skulle være andre i samme situation der ser dette indlæg)
Jeg har et problem med live tv, det virker fint via:
IOS plex appen,
IOS safari-web
og android chrome browser.
Det virker ikke gennem alm. webbrower i windows (Chrome, IE og Firefox) eller i Android plex appen?
I android appen kommer fejlen: 'Beklager! Denne video kan ikke afspilles'.
Desktop web HTML5 afspiller kommer fejlen 'Der opstod et problem med at afspille dette medie'. Desktop web flash afspiller giver fejlen 'Cannot load M3U8: 404 not found'.
Det skal lige siges at 'gammelt' indhold, altså ikke-live tv virker fint på alle platfome!
Problemet er at jeg bruger plex app på børneværelsernes fjernsyn med android plex-appen, er der andre der har oplevet dette eller véd om det kan afhjælpes?
Hey alle… sorry, har været væk fra Plex i laaang tid… jeg ser lige på , om jeg kan løse problemet med programmer… det har ikke været muligt at løse det tidligere, men måske DR har optimeret deres API
Hey HuX… Tak for for dit arbejde med bla DR TV… jeg bruger rasplex og har stadig problemer med DR TV Programmer “channel not responding”… hvordan ser det ud med det kan det fixes??? også lige et spørgsmål til DR Bonanza er det en channel vi vil komme til at se eller har du travlt med andre projecter… jeg kommer fra XBMC og var super glad for deres addons til drtv, bonanza og tv3 play.
efter opgradering til 1.4.2 er drdk holdt med at virke i chrome browser og android plex player, når programmet skal afspilles. Der findes informationer om hvilke udsendelse og når man starter kommer der en besked cannot load m3u8:404 page not found.
Hvis jeg bruger windows plex player det virker uden problemer.
Er der nogen som kan give et hint til hvor jeg skal søge ?
mvh
per
@pc@furland.biz said:
efter opgradering til 1.4.2 er drdk holdt med at virke i chrome browser og android plex player, når programmet skal afspilles. Der findes informationer om hvilke udsendelse og når man starter kommer der en besked cannot load m3u8:404 page not found.
Hvis jeg bruger windows plex player det virker uden problemer.
Er der nogen som kan give et hint til hvor jeg skal søge ?
mvh
per
Hej Per,
Jeg har ikke dit svar men er desperat for at faa drdk til at virke igen. Jeg bor I Canada og har for et langt stykke tid siden vaeret i stand til at see DR paa den via Proxy VPN fra DK. Gider du at fortaelle hvad du har der faar din windows Windows app til at koere?
Jeg får denne fejl når jeg prøver at bruge dr dk pluginnet i plex: An error occurred trying to play “TV AVISEN med Sporten”.
shaka1001 (Netværk). Er der noget jeg kan gøre for at få det til at virke igen?