Mon det er mig som gÞr noget forkert, har lige indstalleret en ny windows 11 men den henter ikke rigtig dne ned.. pÄ den gamle (windows 10) virkede det uden problemer.
DesvÊrre har jeg ikke lÊngere kabel tv, sÄ mine muligheder er begrÊnset her mht. at hjÊlpe
Skulle nogen, som f.eks @mm98 have lyst, vil jeg gerne lave en github transfer af ownership?
Jeg har ikke brugt dette plugin i flere Är, da jeg istedet subscriber (kÞber) disse TvGuide / XMLTV data.
DarnâŠMen forsĂžget vĂŠrd ![]()
SĂ„ âletâ kommer du ikke om ved dette ![]()
I mange Är har jeg savnet at der var EPG data pÄ nogle af mine danske kanaler i Plex TV.
Nu har jeg endelig fÄet det til at virke. Nu har jeg EPG data pÄ alle mine yousee kanaler og de mapper korrekt.
Mit setup: Yousee kabel og HD homerun expand.
Jeg bruger Dane22âs GitHub - ukdtom/epg-dk.bundle: YouSee EPG for Plex, som sĂ„ er modificeret.
Jeg tror endda jeg kan lave en fork pÄ koden og lave et mere generelt fix, men det krÊver nok at jeg kender folks setup og deres problemer.
Lad hĂžre hvis det har interesse!
Istedet for et fork kan jeg give dig ejerskab af mit repo?
Tja, mÄske. SÄ godt du sÞgte maintainer! Problemet er at jeg ikke er python mand, sÄ jeg er nok ikke den rigtige til at eje det. Men mÄske vi kan tage en snak om det, hvis du har lyst/tid?