DVR og EPG

Og ser nu du editerede din post med en forklaring :slight_smile:

Er jeg den eneste der bÞvler efter overgangen til sommertid - alle mine udsendelser stÄr i guiden til en time senere end de gÞr nÄr jeg bruger den indbyggede guide - nu har jeg sat tiden pÄ min plex server til en time tidligere for at prÞve at fixe det pÄ den mÄde men er ved at vende helt rundt i styresystemet af forvirring

@winddiesel said:
Er jeg den eneste der bÞvler efter overgangen til sommertid - alle mine udsendelser stÄr i guiden til en time senere end de gÞr nÄr jeg bruger den indbyggede guide - nu har jeg sat tiden pÄ min plex server til en time tidligere for at prÞve at fixe det pÄ den mÄde men er ved at vende helt rundt i styresystemet af forvirring

Kan se, at jeg har samme problem 

Det glÊder mig 
 hvis du forstÄr mig ret

Jeg kan se i __init__.py er der angivet +0100 (linje 126 og 127). En midlertidig lĂžsning ville vĂŠre, at ĂŠndre disse 2 fra '%Y%m%d%H%M%S +0100' til '%Y%m%d%H%M%S' (+0100 er fjernet).

P.S: Hvis du kÞre Windows, sÄ mÄ du ikke Êndre i filen med notepad. Evt. via Notepad++

@winddiesel Det passer sÄ ikke helt 
 sÄ bliver 22:35 til 00:35 (efterfÞlgende dag). Er ved at teste 

Er ved at sĂŠtte hele DVR config’en op igen 
 og mappe channels 
 “SUK” - tror bare jeg nĂžjes med at sĂŠtte tiden 1 time off pĂ„ den maskine indtil der dukker en lĂžsning op

Har nu prþvet diverse kombinationer 
 fjern +0100 helt (burde vére korrekt), +0200, -0100, -0200. Har absolut ingen effekt, rykker enten tiden for lidt eller for meget (meget ulogisk). Jeg tror vi skal have @dane22 ind over :wink:

Hmmmm, nu virker det. Slettede plugin cache mappen (/PlexMediaServer/Library/Plex Media Server/Plug-in Support/Caches/com.plexapp.plugins.epg-dk.bundle) og lavede undo pÄ Êndringerne i __init__.py. Fik EPG-DK til at oprette en ny XML og opdaterede Program Guide.

DVBLink:

Plex TV Guide:

Den har jeg ogsĂ„ prĂžvet at slette - det hjalp ik’ mig - men prĂžver lige igen i den rĂŠkkefĂžlge du nĂŠvner

Efter din fremgangsmÄde

EPG-DK Guide :

Gracenote :

DesvĂŠrre er jeg 100 % booked pt. med arbejde, og i privaten ved at genopbygge mine QNAP’s med nye harddiske, sĂ„ der gĂ„r desvĂŠrre et par dage fĂžr jeg fĂ„r kigget pĂ„ dette her :frowning:

/T

Hmmm

FÞrst og fremmest, sÄ er jeg et fjols, fordi jeg hardcoded DST offset under udviklingen, og derefter glemte alt om det :frowning:
DernÊst, ser det lige nu ud til at der mÄske ogsÄ er et issue med PMS her, men er ved at grave ned i det

Sorry, beklager, og dybt pinligt

/T

github.com/ukdtom/epg-dk.bundle/issues/13

/T

@dane22 said:
FÞrst og fremmest, sÄ er jeg et fjols, fordi jeg hardcoded DST offset under udviklingen, og derefter glemte alt om det :frowning:
DernÊst, ser det lige nu ud til at der mÄske ogsÄ er et issue med PMS her, men er ved at grave ned i det

Lidt ekstra info, som kunne vére relevant

Jeg sÄ noget mystisk i PlexWeb i gÄr. XML blev importeret korrekt, hvor jeg tjekkede en specifik udsendelse kl. 22:35. Tidspunktet var korrekt i starten, men efter kort tid (ca. +30) sÄ blev info Êndret i PlexWeb til 23:35. SÄ det kunne nÊsten tyde pÄ, at der i PMS eller PlexWeb er en intern cache.

Har du enabled enhanced EPG?

For sÄ er det mÄske GraceNote der gÄr ind over og Êndre tidspunkterne

/T

@dane22 said:
Har du enabled enhanced EPG? For sÄ er det mÄske GraceNote der gÄr ind over og Êndre tidspunkterne

Ja, det har jeg. Jeg prĂžver at deaktivere. Tak!

Super, og husk at rapporter tilbage

@dane22 said:
Super, og husk at rapporter tilbage

Nu har jeg fjernet +0100 i __init__.py. Genstartet PMS, oprettet en ny XML og opdateret Program Guide. Ser ud til, at tidspunkterne er korrekt nu.

P.S: Testede lige din github fixed version (V0.0.0.6), som ikke er i release “mode” endnu. Fejler ved “import pytz” (hvis du ikke allerede har set dette). :wink:

EDIT: Det skulle éndres til +0200. SÅ virker det! :blush:

Takker, og nej, det havde jeg ikke set :wink:

@dane22 said:
Takker, og nej, det havde jeg ikke set :wink:

Doooh :anguished: 
 Laver lige en ny test med v0.0.0.6. Havde ikke set, at der var tilfþjet shared libraries (pytz).

EDIT: v0.0.0.6 virker. Tyder dog pÄ, at +0200 ingen effekt har - nÄr det indlÊses i PMS. Jeg kan dog se, at du i fixen ogsÄ har skrevet at du afventer plex :smile: