Alt ser ud til at køre her nu - og har intet gjort
EDIT: Og nu er den så en time foran igen… DEAD GAMBIT…
Alt ser ud til at køre her nu - og har intet gjort
EDIT: Og nu er den så en time foran igen… DEAD GAMBIT…
Min løsning er nu at sætte optagetid til 70 minutter før udsendelsen starter - kan ikke finde anden let workaround
Opdateret til V0.0.0.7, som forhåbentlig fixer DST problemet
@dane22 said:
Opdateret til V0.0.0.7, som forhåbentlig fixer DST problemet
Fedt! Jeg tjekker og gen-aktiverer DVR
…
Du godeste…
Checkede med Air Force One, og den var helt fin, og resten skulle jo følge samme opskrift.
Tror sgu der er plads til forbedring et eller andet sted i maven på PMS…SIGH…
er du sikker på din EPG cache ? eller lign. er 100% clean inden import af den nye ?
@winddiesel said:
er du sikker på din EPG cache ? eller lign. er 100% clean inden import af den nye ?
Jeg har ingen Cache, da jeg lige har reinstalleret hele NAS’en
Jeg prøver dog at lave en ny EPG-DK XML og importerer på ny …
Hmm, hjalp ikke … det ligner, at de fleste programmer er forskudt … Hvis man kigger på “NEW EPISODES TONIGHT”, så er nogle af disse imorgen.
Jeg tjekker igen imorgen, efter den har importeret automatisk.
@dane22 Blot til info …
2017-04-20 21:33:43,204 (7f3eb99c0700) : CRITICAL (init:165) - Exception when digesting Fire in the Hole with the error invalid literal for int() with base 10: ‘Demolition Ranch (1’ (most recent call last):
File “/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/PlexMediaServer/Library/Plex Media Server/Plug-ins/epg-dk.bundle/Contents/Code/init.py”, line 156, in doCreateXMLFile
Episode = str(int(Episode)-1)
ValueError: invalid literal for int() with base 10: ‘Demolition Ranch (1’
Dette kan ignoreres, og skyldes at der manglede episode nummer.
Generelt stinker info fra YouSee, så mangelfuld og fyldt med fejl 
@mm98 said:
Det er absolut ikke logisk!
Nope…Hvis ikke det var fordi jeg allerede var gråhåret, ville jeg sgu blive det før tid ![]()
Hvis bare Gracenote kunne levere den data de skulle … for os “stakkels” yousee kunder
At være gidsel i monopol danmark og ikke kan få brugbart epg… suk
@dane22 … tror jeg har fundet problemet …
<programme start="20170420255500 +0200" stop="20170421023000 +0200" channel="53"> <title lang="da">Tæt på naturen</title> <desc lang="da">"Han kæmper for træerne". Thomas Struwe ved meget om træer og planter. Han er uddannet inden for skovbrug, og vi følger ham i hans arbejde.</desc> <icon src="http://images.yousee.tv/pics/149736030/1440x1080.jpg"/> <category lang="da">Fakta</category> <category lang="da">Dyr og natur</category> <episode-num system="xmltv_ns">0.0.</episode-num> <credits lang="da"/> <video lang="en"> <quality lang="en">HDTV</quality> </video> </programme>
“start” er i et ugyldigt format: 20170420255500 = 2017/04/20 25:55:00 
Wow, og nice…
Så meget for bare at addere timezone offset som rene tal, istedet for at benytte datetime rutiner…
Super fundet, og graver dybere i det…
@winddiesel said:
Hvis bare Gracenote kunne levere den data de skulle … for os “stakkels” yousee kunder
At være gidsel i monopol danmark og ikke kan få brugbart epg… suk
Ja, det er det typiske problem - med udenlandske leverandør/ydelser. Vi er altid begrænset. Så må vi bare prøve at finde en løsning, som @dane22 er i gang med ![]()
Hvis blot ikke Gracenode data var begrænset via post nr. Vi skulle blot have listen for hele DK - så ville det virke.
Program beskrivelserne i det originale feed fra Gracenote er bare bedre - desværre - og mere præcist
Jeg har 2 plex servere kørende - en med Gracenote til alle de kanaler jeg kan finde i det orignale feed og en med DK-EPG til resten - det er bare ikke optimalt
@dane22 said:
Wow, og nice…Så meget for bare at addere timezone offset som rene tal, istedet for at benytte datetime rutiner…
Super fundet, og graver dybere i det…
Jeg har selv et TV guide system (baseret på YouSee data) med agenter/bots, til at finde specifikke programmer. Jeg kunne meget hurtigt lave et specifikt XML format. Datoer er meget lette at styre i .NET.