Films die niet op schijf staan

Hallo, 

ik ben net met plex begonnen, maar heb problemen met de juiste namen. 

Blijkbaar worden door Plex gegevens extern opgehaald die dan de film titel overschrijven. 

Ik heb nu filmnamen staan van films die niet op schijf staan, duidelijk verkeerd. 

Kan ik ergens zien welk bestand door Plex wordt gebruikt in een film, zodat ik de naam aan kan passen naar de echte film

ik hoor graag

Je moet er voor zorgen dat de naam van het video bestand precies zo heet als b.v. de vermelding bij Moviemeter.

Vaak zie je dat de naam van een  bestand een vreemde naam heeft gekregen, daar moet je dus de echte naam van maken.

b.v.

Je hebt b..v Allemaal familie

Het bestand heet b.v. 23hjkl.mkv zal een verkeerde film tonen, daar moet je dus Allemaal familie (2012).mkv van maken.

Dan werkt het perfect.

Kan ik ergens zien welk bestand door Plex wordt gebruikt in een film, zodat ik de naam aan kan passen naar de echte film

Hoi!

Je kunt deze informatie zien door in het film detail scherm op het screenshot20130407at165.jpg icoontje te klikken. Onder MediaFile zie je welk bestand op schijf bij de film hoort.

screenshot20130407at165.jpg

dank jullie wel, nu weet ik welke filnaam ik moet corrigeren. via Ida

nk

Ik heb dat media info icoontje niet. Moet dat nog ergens aan gezet worden?

O wacht. Dit geld alleen voor films, niet voor series.

O wacht. Dit geld alleen voor films, niet voor series.

Voor series is die info ook beschikbaar, alleen moet je eerst doorklikken tot het detail scherm voor een aflevering.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.