Hej! Ni får ursäkta jag är ny på både Mac & på Plex.
Jag har intstallerat den svenska undertexts agenten (men den installerade sig själv) och funkar bra.
Jag har försökt hitta rätt map att lägga podnapisi.bundle i men den verkar inte ligga där ni andra har den?
Jag har "dragit" in plex media server i program (för att installera den som man gör på mac?)
Jag klickar på Macintosh HD sen bibliotek sen Application Support; men väl där hittar jag ingen mapp? (kolla bild)
Har även försökt att ctrl+klicka på PMS i program för att klicka vidare på "visa paketets innehåll". Där har jag klickat mig vidare till plugins och lagt till där. Filen ligger där men hittar inte när jag går in på inställningar.
Hej! Ni får ursäkta jag är ny på både Mac & på Plex.
Jag har intstallerat den svenska undertexts agenten (men den installerade sig själv) och funkar bra. Jag har försökt hitta rätt map att lägga podnapisi.bundle i men den verkar inte ligga där ni andra har den? Jag har "dragit" in plex media server i program (för att installera den som man gör på mac?)
Jag klickar på Macintosh HD sen bibliotek sen Application Support; men väl där hittar jag ingen mapp? (kolla bild) Har även försökt att ctrl+klicka på PMS i program för att klicka vidare på "visa paketets innehåll". Där har jag klickat mig vidare till plugins och lagt till där. Filen ligger där men hittar inte när jag går in på inställningar.
Vad gör jag för fel? :(
Mvh, Alex
Rätt Library ligger i din användares mapp, Macintosh HD/Users//Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins/
Den Library-mappen är default osynlig. Enklast är att gå till skrivbordet och klicka på "Gå" i Finders meny. Medan den är uppe så kan du hålla ned "alt" på ditt tangentbord så kommer "Library" dyka upp i menyn. Klicka på den.