Een goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren geen geluid meer ? Op de pc doet plex het prima en nvidia shiled ook maar op de mobiel en chromecast heb ik geen geluid meer. Iemand enig idee ?
Een goedemorgen,
Ik heb sinds gisteren geen geluid meer ? Op de pc doet plex het prima en nvidia shiled ook maar op de mobiel en chromecast heb ik geen geluid meer. Iemand enig idee ?
Heb je misschien per ongeluk aangezet dat je mobiel 5.1 audio of iets dergelijks ondersteunt?
Android: Settings > Advanced > Player
En: Met welk apparaat cast je naar je Chromecast? Is dat Android? Of PlexWeb?
Nee heb helemaal niks veranderd eigenlijk . Ik heb nog 4 mensen erop zitten die dit ook sinds gisteren hebben.
Als ik met mijn nvidia shieldt tv kijk heb ik nergens problemen mee, kijk ik op de ipad ook nergens problemen mee. Kijk ik op mijn Android dan heb ik geen geluid en dan ook niet op de Chromecast.
En ik heb echt niks veranderd.
als ik wat afspeel op de telefoon via plex en ik dan een externe player gebruik dan heb ik wel geluid maar in de plexapp zelf niet.
Heb het opgelost.
Ik heb een vorige versie van plexserver geïnstalleerd en alles deed het weer prima.
Ik heb dit ook in de Engelse forums teruggelezen, en het lijkt inderdaad een bug!