Beste forumleden,
Ik heb al een aantal jaar Plex draaien en het werkt vrijwel altijd goed. PMS draait op m’n 2011 Mac mini met 2 externe HD’s, 1 voor Films, 1 voor Series. Dit heb ik in het begin bij het instellen van PMS uiteraard aangegeven en na het scannen stonden alle films en series er in. Omdat er een bestand in het OS door mijzelf beschadigd is geraakt moest ik Lion opnieuw installeren op m’n Mac. Dit heb ik gedaan, maar sindsdien kan ik geen film meer zien in Plex. Normaal gesproken als je Plex opstart krijg je in het hoofdmenu een aantal opties waar je doorheen kunt scrollen, waaronder uiteraard je ‘Movies’ en ‘TV Shows’. Dit kan dus niet meer. Ik heb Plex inmiddels verwijderd en er opnieuw op gezet, maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Ik meen dat ik een jaar geleden hetzelfde probleem had, maar ik kan niet meer bedenken hoe ik dit heb opgelost.
Kan iemand de gouden tip geven?
Alvast bedankt,
mymac
je ziet de entries “movies” en “series” niet meer in je plex client? weet je zeker dat de media server draait? kun je beide secties wel zien in de media manager?
controleer voor de zekerheid ook het pad naar je 2 externe HD’s.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.