2 korte plex vraagjes voor de kenners!

Hoi ik heb een Macmini, binnenkort een NAS wat ik met plex wil aansturen

Nu gebruik ik laatste versie van plex op mijn Macmini.

Ik wil 2 dingen waar ik niet uitkom.

-er staan in het hoofdmenu wat overbodige optiemogelijkheden (video plugin, music plugin et) kan ik die knoppen verwijderen zodat ik alleen maar de contentknoppen zoals films, muziek foto’s oberhou? (less is more)

-ik heb (bijvoorbeeld) mijn prinson break collectie ingelezen in Mac/films directory.

Nu krijg ik elke aflevering van een seizoen als losse film in plex>films> etc

Hoe krijg ik het zo dat je alleen prison break ziet en daarna seizoen en dan episode?

Of zijn er slimmere manieren?

Dank!

Ja, dat kan, ga hiervoor naar *Preferences* > *Skin* > *Home*

http://img707.imageshack.us/img707/5737/screenshot20110105at175.png

Je kunt in de Media Manager een sectie declareren voor TV series, i.p.v. films. Je krijgt dan de structuur die je wilt (serie titel > seizoen > afleveringen)

Dank je wel voor je antwoord!

De Skin werkt al. Dat van de Series moet ik nog even testen, staat op mijn andere apple.

Maar door alleen TV series te kiezen (dus niets van die opties daar onder) werkt hij al in die structuur?

Nogmaals dank!

Kort vraagje wat Mw. Te binnen schiet…

Kan je ook een APARTE kidsTAB aanmaken?

Dus:

PLEX

-films

-series

-kids

zo nee… wat zijn daar de mogelijkheden in?

'tuurlijk kan dat. je kunt er in principe zoveel maken als je wilt.

zo heb ik zelf o.a. documentaires / comedy / animatie etc.

Top! Dan kan ik Eea scheiden!

Als ik trouwens nu op films druk dan zie ik wat filtermogelijkheden in het ENGELS staan. Is er een mogelijkheid om dit in het NEDERLANDS. Te krijgen?

Ik begin al meer een Plex fan te worden!!

is de rest van plex wel in het nederlands? mijn (OSX) systeemtaal is engels en plex neemt automatisch de taal over die je gebruikt in OSX.

als de rest wel nederlands is, maar alleen de ‘filters’ niet dan lijkt het er op dat dit gedeelte niet in de vertaling is opgenomen.

Wie weet trouwens of je Apple tv 2010 ook met plex en NAS kunt gebruiken?

Wat voor configuratie hebben jullie?

nou koen, er is een [mosterlijk groot topic](http://forums.plexapp.com/index.php/topic/20051-plex-client-for-apple-tv-2g/) gewijd aan de nieuwe apple TV en plex ;)
't duurt eventjes voordat je door dat topic heen geworsteld bent, maar daar staat alles in wat je moet weten.

Heb je een url? ( ik wil niet lui overkomen)

De url naar het topic staat in nerpissad's post :rolleyes: De interface van Plex Media Server is bij mijn weten op het moment alleen nog maar in het Engels, ongeacht de instellingen van je OS. De Plex client (het gedeelte waarmee je zeg maar je video's bekijkt) is wel beschikbaar in het Nederlands (maar ik weet zo uit mijn hoofd eigenlijk niet hoe je dat instelt).

Edit: Oh ik snap nu pas wat je met de 'filters' bedoelt. Maar volgens mij is dat stukje nog niet vertaald.

http://forums.plexapp.com/index.php/topic/20051-plex-client-for-apple-tv-2g/page__fromsearch__1

Deze?

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.