Jeg vil lige prøve at opsummere nogle af de hyppigste ting der kan forekommer når man har problemer:
(Ja, jeg kalder det for plug-ins selvom det reelt heder Channels )
Checklist:
[list][]Har du Den nyeste version af Flash Player installeret ?[list][]Hvis du ikke har det, så kan den hentes på Adobe Hjemmeside.[/list][/list]
[list][]Er der andre ting der virker?[list][]Kan du ikke afspille video fra dit lokale mediebibliotek, er det nok ikke plug-in’et der giver problemer, og så er det bare at søge på forum, og hvis du ikke finder svar oprette et nyt emne.[]Kan du godt afspille fra dit lokale mediebibliotek, men er der ingen af plug-in’sne der virker, så check at du har sidste nye version af Plex Media Server(PMS), Plex Media Client aka Laika (PMC), flash og evt Silverlight (DR Nu bruger ikke silverlight, men det er der mange andre plug-ins der gør, så få det installeret)[/list][]Virker dine andre plug-ins, og er det kun on-demand der ikke virker (hjulet kører men der sker ikke noget) er der to ting at gøre:Vent. Der er meget data, og DR’s API er ikke så hurtigt (Der er et nyt på vej, så vi venter i spænding)[list][]Gå ind under indstillinger og vælg sorter efter forbogstav.[/list][/list]
[list][]Virker det i en brower[list][]Ja: så er det bare at sende mig en fejl log. DR NU Plugin fejlrapportering[]Nej, så er det tilbage og læse de to førte foreslag.[/list][/list]
[list][]ligger din Plex Media Server på en linux eller NAS ?[list][]Der findes ikke længere Flash til Linux og der findes og har aldrig været et Silverlight plug-in, så plug-ins/channel kører i 99% af tilfældene slet ikke[/list][/list]
Jeg skal forsøge at opdatere dette indlæg hvis der kommer flere kendte fejl.
/HuX
ps. Som skrevet længere oppe, så har DR et nyt API på vej, der både er hurtigere og bedre, men så længe dokumentationen ikke er klar går jeg ikke igang med at kode på det
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.