Hallo allemaal,het volgende is het probleem,ik moest plexmediaserver opnieuw installeren op mijn Debian server,alleen hij vindt sommige series en films niet meer terwijl ze het daarvoor altijd gedaan hebben.Wat heb ik nu verkeerd gedaan?Sommige series en films staan er dus wel en sommige weer niet.Zou iemand weten wat er aan de hand is?
Sommige series en films staan er dus wel en sommige weer niet.Zou iemand weten wat er aan de hand is?
Heb je al gecontroleerd of de betreffende series en films nog wel fysiek op de diskdrive staan? Heb je al in de plex scanner logfile gekeken? En die van de betreffende agent? Wellicht dat je daar kan ontdekken wat er aan de hand is.
Heb je al gecontroleerd of de betreffende series en films nog wel fysiek op de diskdrive staan? Heb je al in de plex scanner logfile gekeken? En die van de betreffende agent? Wellicht dat je daar kan ontdekken wat er aan de hand is.
Hoi Rolf,ik ben eruit gekomen,ik had wat sloten staan op mappen waardoor plelxmediaserver ze niet meer herkende.Alles van het slot gehaald en alles werd weer werkend.Bedankt deze kan op slot.