HJÄLP!

Jag behöver hjälp!

har haft plex sedan 2011, med "gamla" plex media server och uppspelare, och nyligen idag så skulle jag installera nya plex  media server för att också kunna installera nya plex home theater.

jag kollade av innan på plex  websida om jag behövde avinstallera "gamla" meda servern, och där stod att man ej behövde det utan endast skulle ladda ned  nyaste media servern och sen skulle den nya ersätta den gamla per automatik.

det verkar dock inte funka..... eller så har jag gjort något totalt galet...

Under program foldern ligger nu både gamla plex samt nya plex media server.

nya plex media server får jag inte att starta, och den gamla kan  jag starta, men då kommer inga av mina filmer och tv-program som jag lagt upp i foldrar sedan tidigare. 

(jag har lagt filmer/tv program enligt instruktioner och dem har dykt upp tidigare innan när jag startat upp "gamla plex")

Hur gör jag nu?

det som jag allra helst vill är att avinstallera både gamla och nya plex för att sen börja om på nytt och ladda ned nya plex media server.

för info: jag har en  mac mini från 2011m, och har installerat Yosemite nyligen på den.

snälla hjälp :) tack på förhand

Vänliga hälsningar

Mathias

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.