Hoe met plex media bekijken op 2e telefoon

Ik kijk via plex met mijn telefoon of PC mijn films af op de TV en ik probeer dat nu ook voor mijn vrouw op haar telefoon te doen, maar als ik deze installeer op haar telefoon zie ik niet mijn bibliotheek op de PC.
Of ik dat nu doe onder mijn naam/ account of een nieuwe aanmaak en haar uitnodig.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Je moet ofwel inloggen met dezelfde account, ofwel een nieuwe account aanmaken voor je vrouw en jij als server-beheerder moet dan de account van je vrouw toevoegen aan je server. Op die manier kan je vrouw op haar account dan je media ook zien.
Bijkomend voordeel is dat jij je eigen dashboard behoudt (onlangs bekeken, nieuw, onthouden waar je zit in een aflevering,…)

Dit heb ik allemaal al geprobeerd, zonder resultaat.
Heb nu ook een ander probleem. Hij zit mijn mappen niet meer van mijn PC en geeft continu aan dat hij de server mist. Ik kan ook nergens iets over de server invoeren. Er af gehaald er op gezet, maar kan nergens iets veranderen of opnieuw installeren. Baal hier zo van. Werkte eerst percekt

Dus je ziet nu totaal niets meer op je telefoon?
Wat zie je als je inlogt via app.plex.tv?

Bedankt voor je reactie.
Heb mijn account verwijderd en een nieuwe aangemaakt en het werkt weer.

Alleen vervelend dat ik steeds de server aan moet klikken om vervolgens naar de app te gaan. Weet jij hier een oplossing voor.

Vast weer bedankt

Ik ga er van uit dat je plex media server op je windows pc draait?
Kijk eens voor een instelling in Plex waardoor de server automatisch start als je je pc aanzet. Op die manier kan je normaal gezien direct de app gebruiken, zonder nog eens een handmatige handeling op je pc te doen.
Of versta ik je vraag verkeerd?

Je begreep me precies goed, maar vind geen instelling in Plex waar ik het kan aanpassen. Ik ga verder zoeken bedankt

Probeer eens in je taakbalk rechtsonderaan te kijken voor het icoontje van Plex. Dan rechtsklikken en je zou wat opties moeten zien staan.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.