IPad/IPhone app loopt niet synchroon met IMac

De plug ins die ik op mijn IMac heb aangemeld in Plex komen niet door in de Plex app.

Ook als ik de browser start in de Plex app zie ik maar een beperkt aanbod.

Kan iemand mij uit de brand helpen hoe ik dit op kan lossen dan kan ik oa. RTL gemist en andere mooie plugins bekijken ok mijn IPad en IPhone.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Volgens mij zijn plug ins voor de iphone/ipad simpelweg niet hetzelfde als voor de mac. Ik denk dat het een kwestie van tijd is dat iemand de plug in omzet voor de Iphone/ipad. Even iets anders, heb jij ook dat de remote zo enorm langzaam is? Met het toetsenbord gaat alles in Plex razend snel, met de remote op mijn Ipad is het niet te doen. Baal hier wel van.

Mijn probleem is opgelost. In de Plex Media Server (icoontje aanklikken op de boven balk van de Mac desktop) moet onder Preferences, advanced, "disable capability checking" worden aangevinked. En nu kan je alle gekozen plugins op de iPhone en iPad bekijken en tevens plugins toevoegen die vervolgens op de Mac worden toegevoegd. dus uitzending gemist RTL en SBS via Plex bekijken op de Ipad werkt super. Alleen die van de plubieke zenders werkt niet goed op de Ipad en Iphone. De afstandbediening is bij mij ook een drama. ben er nog niet achter hoe dit op te lossen is.

Bluetooth moet je uitzetten en de remote werkt als een zonnetje

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.