Als ik nu op de mac een kanaal open crashed de PMS met de volgende log... Windows ga ik nu even testen
Nu ook even een test gedaan op Windows met de nieuwe versie plugin
Ik kan nederland 1 kijken, vervolgens bij Nederland 2 (Can't open file) Nederland 3 start dan weer wel, maar laat nederland 1 zien (haha) RTL 4 doet het niet, RTL 5 laat nederland 1 zien... RTL 7 doet het ook niet, niet verder getest.
PMS reageerd niet meer, kan alleen geforceerd gestopt worden (is ook onder mac het geval als je een poging hebt gedaan een kanaal te bekijken)
RTL 7 gestart (FOUT:Could not read data from file) PMS reageerd nog normaal
RTL 4 gestart (FOUT:Could not read data from file) PMS reageerd nog normaal
Nedrland 1 gestart (FOUT:Could not read data from file) PMS reageerd niet meer
zowel de PMS PC en de PMC PC opnieuw gestart zelfde resultaat.
Ik ben bang dat dit komt doordat webkit niet geen hoge prioriteit heeft voor de dev en waarschijnlijk verwijderd gaat worden zoals Sander al aangaf. Ik hoop dat voor die tijd een andere manier heb gevonden om de video te laten zien, maar ik zou hier niet te veel van verwachten aangezien KPN encryptie heeft toegepast. <_<
Loek
Ik denk dat er geen andere manier is Loek. Wel leuk dat je er veel tijd in hebt gestoken, dat waarderen veel mensen waaronder ik. KPN is altijd al moeilijk geweest. Met providers als lijbrandt welke ook IP-TV aanbieden kan je gewoon uit de voeten met DVB-link encryptie wordt daar niet toegepast. Daarnaast als je echt een beetje goede plugins wilt maken is de basis DVB-S2, DVB-S en DVB-C en T een betere basis. :D
Ik maak nog steeds de overweging weer terug te gaan naar een provider welke ook DVB-C ondersteund, maarja het opnemen in de cloud, wat KPN zo ongeveer als enige leverd is wel heel prettig. (nou ja, de vrouw is hier ongeveer verslaaft aan...) 10 talle programma's tegelijk op kunnen nemen en een gewenste zender kijken. (Niet dat je verder iets kan met die opnames dan alleen kijke, maar het is het idee)
nomaals dank voor je inzet loek!
mvg
Henk
Ik kan helaas niks vinden je je log dat duid op een onverwachte fout.
Kan je iets meer vertellen over wat je wat je precies deed toen je deze melding kreeg en kan je je media server log bijvoegen hier kan ik misschien meer in vinden.
Hou er ook rekening mee dat je na een fout gelijk je log ergens anders opslaat zodat er niks extra's meer aan toegevoegd wordt.
Herstart en hij werk op mijn windows media server met ipad client. Helemaal top!
[offtopic]
Toevallig ook van plan een foxsports.nl plugin te maken?
[/offtopic]
Herstart en hij werk op mijn windows media server met ipad client. Helemaal top!
[offtopic]
Toevallig ook van plan een foxsports.nl plugin te maken?
[/offtopic]
bij om te horen dat het werkt. blijft hij ook op de ipad afspelen, mijn ervaring met mijn iphone is dat hij na enkele seconde stop met afspelen.
als ik tijd heb zal ik naar die site kijken
Nu ook even een test gedaan op Windows met de nieuwe versie plugin
Ik kan nederland 1 kijken, vervolgens bij Nederland 2 (Can't open file) Nederland 3 start dan weer wel, maar laat nederland 1 zien (haha) RTL 4 doet het niet, RTL 5 laat nederland 1 zien... RTL 7 doet het ook niet, niet verder getest.
PMS reageerd niet meer, kan alleen geforceerd gestopt worden (is ook onder mac het geval als je een poging hebt gedaan een kanaal te bekijken)
RTL 7 gestart (FOUT:Could not read data from file) PMS reageerd nog normaal
RTL 4 gestart (FOUT:Could not read data from file) PMS reageerd nog normaal
Nedrland 1 gestart (FOUT:Could not read data from file) PMS reageerd niet meer
zowel de PMS PC en de PMC PC opnieuw gestart zelfde resultaat.
vervelend dat hij nog steeds niet bij jou werkt, kan het zijn dat jou server op een andere poort staat, het probleem dat jij namelijk beschrijft was een van de eerste dingen waar ik tegen aan liep toe ik deze plugin maakte. ik log zou handig zijn om ook de laatste problemen uit de plugin te krijgen.
Loek
bij om te horen dat het werkt. blijft hij ook op de ipad afspelen, mijn ervaring met mijn iphone is dat hij na enkele seconde stop met afspelen.
als ik tijd heb zal ik naar die site kijken
Ja hoor, hij blijft doorspelen. Hoe bepaalt hij eigenlijk welke kwaliteit hij af kan spelen? Aan de hand van je verbinding?
Dank je!
Ik heb een telfort abbo... het systeem is het zelfde voor online tv kijken. Dus heb een poging gewaagd.
Het is gelukt.. Heb eerst even alle bestanden na gelopen en www vervangen door telfort. Want dat is het webadres waar ik naartoe ga.
Daarna plugin in de map gezet, maar had net als de rest het probleem dat het niet werkte.
Vervolgens plex server enkele keren opnieuw gestart en daar is die!
Het blijft wel traag (maar dat is het via itvonline.nl ook al) en mis het tussen zenders zappen. Of mis ik daar een sneltoets voor?
In ieder geval bedankt. En ik houd dit topic in de gaten mocht je nog updates hebben.
Ja hoor, hij blijft doorspelen. Hoe bepaalt hij eigenlijk welke kwaliteit hij af kan spelen? Aan de hand van je verbinding?
Das beter dan ik had verwacht. Voor zover ik weet (en dit kan best fout zijn) is de kwaliteit is afhankelijk van 2 dingen. Als eerste de internet verbinden tussen KPN en je mediaserver. Dit komt doordat de media server de iTVonline site in een verborgen window opstart en vervolgens de video opneemt. Omdat kpn smootstreaming gebruikt (betekent dat bij een sneller verbinding beter beeld wordt verstuurt naar de website/silverlight player). het kan zijn dat kpn een maximale kwaliteit hanteert. Vervolgens doet de server het zelfde met de client dus heb je een goed verbinding dan stuurt hij het beeld gelijk door, anders verlaagd hij de kwaliteit nog verder voordat het wordt doorgestuurd.
Dank je!
Ik heb een telfort abbo... het systeem is het zelfde voor online tv kijken. Dus heb een poging gewaagd.
Het is gelukt.. Heb eerst even alle bestanden na gelopen en www vervangen door telfort. Want dat is het webadres waar ik naartoe ga.
Daarna plugin in de map gezet, maar had net als de rest het probleem dat het niet werkte.
Vervolgens plex server enkele keren opnieuw gestart en daar is die!
Het blijft wel traag (maar dat is het via itvonline.nl ook al) en mis het tussen zenders zappen. Of mis ik daar een sneltoets voor?
In ieder geval bedankt. En ik houd dit topic in de gaten mocht je nog updates hebben.
Ik wist niet dat telfort het zelfde systeem gebruikte. het zal wel iets zijn met het dat het een dochteronderneming is. ik zal gelijk een kijken of het ik zo kan maken dat je de provider kan selecteren bij de instellingen zodat je niet alles hoeft te veranderen bij de volgende update (mocht ik nog meer toevoegen).
Zappen tussen zender is helaas niet mogelijk. Dit is een limitatie binnen het plugin systeem van plex.
Loek
Hallo
Als ik nu de *.bundle.rarfile download in welke map moet ik deze dan stoppen. Ik begrijp er nog niet zo heel veel van. Ik heb een macbook, de plex app op mijn ipad en een apple tv 3. Wie helpt mij??
vriendelijke groet
Harry
Op het moment werk deze plugin nog niet op een mac
( mede omdat ik zelf ook geen mac heb om te testen) ik ben echter bezig mee een aantal wijzigingen die veel belovend zijn voor ondersteunig voor alle computers
Wat de locatie betreft moet je het rar bestand eerst uitpakken. Je krijgt dan een .bundle bestand.
Dit bestand moet naar de de pluginmap
Deze vind je het makkelijks ( op windows) door op het plex sever icontje te gaan staat (rechts onderim bij windows) en daar met je rechter muisknop op te drukken. In dit menu kan je op plugin folder drukken. ( dit is echter op windows) ik denk maar weet niet zeker dat er bij mac een zelfde soort manier zal zijn
Loek
Hallo Loek
Bedankt maar ik kan de hele directoire van plex niet vinden op mijn mac?????? Ga nog wel even zoeken en wacht tip af van andere macgebruiker.
gr
Harry
[...] ik kan de hele directoire van plex niet vinden op mijn mac??????
De meest eenvoudige manier om de juiste map te vinden op Mac is door in Finder het volgende te doen (mijn OSX is Engels, de Nederlandse benaming zal wellicht anders zijn):
- Ga naar het Go menu
- Kies Go to folder...
- Geef als waarde in: ~/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins
Druk op Go. De juiste map wordt nu geopend.

Bij mijn werkt het niet... Hoort hij te werken of zijn jullie er nog mee bezig?
Als ik via de webbrowser open gaat hij automatisch naar itvonline.nl
En als ik het via ipad doet hij krijg ik "de bewerking kan niet worden voltooid"
Ik gebruik de laatste plex versie zowel de media server als plex voor de ipad.
En er staan geen error in de log file van com.plexapp.plugins.itvonline
Mvg,
Cylon
de versie die nu online staat werk niet tot zeer slecht
ik ben zelf bezig met een versie die HTTP live streaming gebruik. Dit zou voor een stuk meer server en clients ondersteuning moeten bieden
helaas werk deze nog niet helemaal lekker
Loek
Hey Loek,
Heb jij dit op git staan? Zodat ik misschien mee kan helpen hiermee?
Mvg,
Cylon
de versie die nu online staat werk niet tot zeer slecht
ik ben zelf bezig met een versie die HTTP live streaming gebruik. Dit zou voor een stuk meer server en clients ondersteuning moeten bieden
helaas werk deze nog niet helemaal lekker
Loek
Hey Loek,
Heb jij dit op git staan? Zodat ik misschien mee kan helpen hiermee?
Mvg,
Lennard
ik heb hem momenteel niet op git staat,
wat ik nu heb staat hier https://www.dropbox.com/s/xfbatgtwsdp5h57/iTVOnline.bundle-V0.16.rar
videotheek en programma gemist werken in plex media center maar niet met iphone, ipad en plex home theater
dan geeft hij een error in de com.plexapp.systeem log
live tv werk misschien nu wel (alleen in plex media center) maar dit kan ik nu niet testen
Loek
Ik denk dat ik de laatste problemen heb opgelost
op het moment werk afspelen van Video's uit de videotheek, opname gemist werkt het zelfde dus zou ook moeten werken
Live TV zou nu ook moeten werken maar kan ik niet bevestigen.
De app werkt het snelst op de plex home theater app
ik heb hem nog niet met de web player werkend gekregen :(
ik heb de eerste post geupdate met de nieuwe plugin
Loek
Beste Loek,
Op rasplex en iPad werkt het nog niet.
Als ik via de web browser het open krijg ik Manifest is not a valid M3U8.
Moet het nog testen via de home theater app maar op mobile devices werkt het ieder geval niet.
Mvg.
Cylon
Dat die op rasplex niet werkt kan wel kloppen volgens mij ondersteunt die momenteel helemaal geen channel ( laatste keer dat ik het probeerde in elk geval nog niet)
Waarom de ipad niet werkt weet ik niet. deze zou moeten werken. Zeggen de logbestanden hier iets over ( er zou zowel iets in het itvonline log als in het systeem log kunnen staan )
Ik heb voornamelijk getest op the plex home theater en de plex media center app
Loek