Hallo daar,
Ik ben nieuw met Plex en nog volop aan het experimenteren en er is iets dat ik niet begrijp.
De “standaard” plugins die ik bij de installatie heb aangevinkt werken allemaal probleemloos (Aljazeera, CNet, Revision3, enz.).
Maar alle plugins die ik later heb toegevoegd (Nederland24, RTL XL, SBS Gemist en Uitzending Gemist) blijven hangen op “opening stream”.
Omdat die andere plugins wel werken begrijp ik het niet goed. Wie kan me helpen?
(Configuratie: de nieuwste Mac Mini 2.3 Ghz met 2GB intern geheugen, gekoppeld aan Sony Bravia TV)
Hallo Hans,
Welkom bij Plex! Het grote verschil tussen plugins als Revision3 e.d. en Nederland24, RTL XL, SBS Gemist en Uitzending Gemist is dat de laatstgenoemde allemaal gebruik maken van Silverlight. Het eerste wat je kunt doen is kijken of je een (recente) versie van Silverlight op je systeem hebt staan: http://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/default.aspx
Bedankt voor je antwoord. Ik had de laatste versie van Silverlight geïnstalleerd en toch werkte het niet. Na een volledige herstart van het systeem merkte ik echter dat het opeens wel werkte. Probleem opgelost.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.