Ik lijk hetzelfde probleem te hebben met mijn Samsung TV E8000
Probleem is alsvolgt:
Indien een film bestand een video/x-msvideo bestand is gaat het goed en is het een video/vnd.dlna.mpeg.tts bestand dan geeft mijn tv de volgende melding "het geselecteerde bestand wordt nu niet ondersteund"
Op mijn televisie kan ik hierover niets instellen mijn inziens maar misschien kan een vinkje aan of uit in het menu van plex media wel voor een oplossing zorgen.
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben met mijn Samsung TV E8000
Probleem is alsvolgt:
Indien een film bestand een video/x-msvideo bestand is gaat het goed en is het een video/vnd.dlna.mpeg.tts bestand dan geeft mijn tv de volgende melding "het geselecteerde bestand wordt nu niet ondersteund"
Op mijn televisie kan ik hierover niets instellen mijn inziens maar misschien kan een vinkje aan of uit in het menu van plex media wel voor een oplossing zorgen.
Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Grt Theo
Ik heb geen directe oplossing voor je probleem, maar het klinkt of je de bestanden via de DLNA server van Plex bekijkt op je televisie. De E8000 is een smart tv en heeft de optie om de Plex for Samsung app te installeren in je TV. Dit werkt over het algemeen een stuk prettiger dan DLNA.