Lite av mitt liv förstördes kändes det som.

kom hem en dag efter jobbet och min apple tv bara tok blinkade. när jag slog på tv:n och kollade vad som hänt så visade det en stor itunes logga med en kabel. jag var tvungen att koppla in den och uppdatera den.

Finns det verkligen inget sätt att jailbreaka nu? jag som var så nöjd att ha plex direkt i min ATV utan att behöva använda airplay från ipad.

folk prata om blobs? finns sådan att ladda ner?

om det finns lösningar så kom gärna med hjälp. 

kom hem en dag efter jobbet och min apple tv bara tok blinkade. när jag slog på tv:n och kollade vad som hänt så visade det en stor itunes logga med en kabel. jag var tvungen att koppla in den och uppdatera den.

Finns det verkligen inget sätt att jailbreaka nu? jag som var så nöjd att ha plex direkt i min ATV utan att behöva använda airplay från ipad.

folk prata om blobs? finns sådan att ladda ner?

om det finns lösningar så kom gärna med hjälp. 

Har för mig att blobs måste du spara innan katastrofen är ett faktum. Man kunde spara ned den med programmet TinyUmbrella bland annat.

Men egentligen ska jag inte ens kommentera här. Jag har alldeles för dålig koll på AppleTV jailbreaks.

ja blobs måste man spara innan. undrade mest om det går att få blobs från någon annan som sparat från tidigare? eller måste det vara från just den specifika apple tv:n?

ja blobs måste man spara innan. undrade mest om det går att få blobs från någon annan som sparat från tidigare? eller måste det vara från just den specifika apple tv:n?

Ingen aning. Förutsätter det sistnämnda.

Helt rätt, det måste vara från den rätta enheten.

okej jag får väll tålmodigt vänta då antar jag.

ingen smo vet statusen på hur länge det är kvar tills något släpps?

Vi vet inte ens om det kommer att fixas...

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.