Live TV - PowerShell EPG-grabber

Hej alle,

Jeg er ved at bygge min egen PowerShell EPG-grabber. pt. bruger jeg tvtid.tv2.dk til at hente programdata. Jeg er dog træt af, at Plex ikke kan finde metadata til mange programmer. Derfor er der en del blanke bokse uden billeder. Jeg har derfor tilføjet en feature der tilføjer kanallogoet istedet. Det gør det også nemmere at se, hvilken kanal der sender hvad, når nu ikke Grid-view er implementeret på alle enheder. Denne EPG-grabber, er det noget der har interesse for jer danskere på Plex? Når arbejdet er helt færdig, kan det godt ligges op på Github - til fri afbenyttelse. Jeg håber jeg kan få tilføjet flere kilder, man selv kan vælge imellem, istedet for udelukkende tvtid.tv2.dk

Har du set denne her: https://github.com/ukdtom/epg-dk.bundle ?

1 Like

Ser rigtig fedt ud. Kunne klart have interesse fra min side :slight_smile:

Hurtigt spørgsmål… Ville det være svært at lave hvor det kører efter samme princip, men hvor det er live-tv bygget ud fra ens eget content? altså eks. serier og film man har i sit plex library?

Fisk…

Jeg fatter ikke en meter af hvad du mener :thinking:

Tror det gik lidt hurtigt…

Når du tænder dit fjernsyn har du jo forskellige kanaler som sender forskelligt indhold. Tv3 viser måske krimi serie, dr1 nyheder, Tv3 Max en film osv.

Jeg overvejede egentlig bare om det er muligt at lave noget tilsvarende hvor at du har dine “egne tv kanaler” hvis man kan sige det sådan og derved have en form for live tv, men som er baseret på det indhold som man selv har liggende. Sådan så at når jeg skal se en serie, jamen så har jeg eksempelvis en kanal der viser serier fra mit library hvorved man kan få følelsen af live tv, men ud fra hvad man selv har liggende af content og ikke hvad tv3 har lyst til at sende :slightly_smiling_face:

Smart Playlists måske, og ellers ingen ide

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.