Ik ben bang dat daar vrij weinig aan te doen is :(
Hmm, jammer. Heb het voor de zekerheid nog even op Twitter aan [twitter]Plexapp[/twitter] gevraagd. 
Je kunt de MovieMeter agent gewoon toevoegen en dan met Shift + de refreshknop onderin je hele Movies section laten updaten: alle info blijft bewaard alleen de plots worden overschreven. SUPER!
Bedankt Sander, wederom! 
heejjjjjj iets is veranderd!!! in de provider list is IMDB vervangen door PLEX.
En voila alles werkt in 1x. super zeg! ziet top uit!!
Thanx iedereen en zeker Sander  
Knap werk Sander, ga één dezer dagen mijn filmbibliotheek er eens doorjagen en zien wat dit geeft. Lekker compacte code   Had zelf als eens zitten rommelen met de ciné-passion en IMDB agents maar door tijdsgebrek niet echt ver geraakt.
 Had zelf als eens zitten rommelen met de ciné-passion en IMDB agents maar door tijdsgebrek niet echt ver geraakt.
Problemen, als die er al zouden zijn, ga 'k hier noteren.
Super dit! Bedankt 
Ik heb net mn hele bibliotheek opnieuw gescand en nu heb ik wat ik hebben wil. Mij maken de Engelse plots van IMDB niet zoveel uit maar veel bezoek hier wel. Tevens is het een goede vervanging van de wikipedia plots door het huidige falen van IMDB.
Misschien stomme vraag maar als ik MovieMeter.plexapp aanklik vraagt hij, openen met welk programma? Is dit plex? Heb ik wel gekozen maar kan hem niet in de providerinfo vinden. 
John
Doe het volgende als dubbelklikken op een .plexapp bestand niet werkt:
[list][*]Rechtsklik of Control klik op het .plexapp bestand en kies *Open with...* > *Other* (mijn OSX is in het Engels, ik weet even niet hoe deze optie in het Nederlands heet)
[*]Blader naar *~/Library/Application Support/Plex* en selecteer *Plex Plug-in Installer.app* als het programma om het bestand mee te openen.[/list]
Super!
Dank voor het snelle antwoord.
Worden (eventuele) updates aan de Agent eigenlijk ook automatisch doorgevoerd? Of moeten we daar dit topic voor in de gaten houden?
sander, is het mogelijk om ook de rating van moviemeter af te halen?
Deze zal namelijk niet meer van imdb komen, en die van moviemeter zijn ook aardig goed te gebruiken volgens mij.
Probleem is misschien wel dat deze van 1 t/m 5 loopt ipv 1 t/m 10
Edit:
wat doe ik fout?
<br />
Exception setting attribute 'rating' of <Framework.models.metadata.com_plexapp_agents_moviemeterrating.Movie object at 0x1b335d0> to 3.3<br />
code:
<br />
...<br />
<br />
def update(self, metadata, media, lang):<br />
    response = self.proxy.film.retrieveDetails(self.get_session_key(), int(metadata.id))<br />
    if response != None:<br />
      metadata.rating = unicode(response['average'])<br />
...<br />
't Regeltje moet zijn:
<br />
      metadata.rating = float(response['average'])*2<br />
Bij jou ging ie de mist in omdat ie het resultaat als string zag (in plaats van float). 'k Zal deze wijziging naar Github pushen en een nieuwe installer maken.
Super!
Elan had een wijziging gemaakt dat de rating van themoviedb komt, maar die van moviemeter is veel beter volgens mij.
Top! Heb ook veel liever de ratings van MovieMeter dan van themoviedb, die slaan echt nergens op af en toe. 
Nu mag ik mezelf toch Plex gebruiker van het eerst uur noemen, maar ik krijg dit echt gewoon niet voor elkaar.
Geinstalleerd en hem naar boven geplaatst bij de provider settings.
Maar ik hem mijn bibliotheek inmiddels al 5 keer opnieuw gescanned, maar alles blijft echt Engels…
Zie ik iets heel simpels over het hoofd?
Waar kan dit mis gaan?
@Nelis00: Shift indrukken terwijl je op de Refresh knop drukt werkt misschien?
Bedankt... Dat was inderdaad de fout.
Ik was er echt vanuit gegaan dat opnieuw scannen en refresh + shift hetzelfde was.
Bedankt voor al je werk, want ik zie je naam wel heel erg vaak voorbij komen de laatste tijd.
Waar kan ik jou trouwens nomineren voor een lintje? :D
Goed werk dit ! Bedankt 
Hij is al wel opgenomen in de *plexinc-agents* groep op Github, maar op het moment wordt ie bij mijn weten nog niet verspreid via Plex zelf. 'k Zal eens bij Elan navragen wat de plannen zijn voor dit soort agents.
Helemaal super, bedankt man.
Enig idee of dit ook mogelijk is met TV Shows?
Marc