Gaaf ! Ben hier helemaal blij mee 
Bedankt !!
[Oncleben31](http://forums.plexapp.com/index.php?/user/7720-oncleben31/) is bezig of bezig geweest om de agent van TheTVDB meertalig te maken. Uiteraard werkt dit dan alleen als er van de serie in kwestie Nederlandstalige informatie aanwezig is op TheTVDB. Volgens mij is dat de beste oplossing, er zijn bij mijn weten geen Nederlandse websites, zoals MovieMeter voor films, die voor televisieseries een hele database bijhouden.
Sander, is het mogelijk om de genres ook van moviemeter af te halen?
Lijkt me handig om die ook in het Nederlands te hebben
bij nader inzien, zit net naar het lijstje genres te kijken, en deze is wel erg beknopt op moviemeter (plus max 2 per film in te stellen).
Wat zijn jullie ideeƫn daarover? Zijn de genres van moviemeter beter dan van themoviedb.org?
Een agent voor musicmeter zou ook top zijn! Ik nu worden sommige nederlandse albums niet gevonden. De zijn in musicmeter wel beschikbaar!
Dus⦠:rolleyes:
MusicMeter heeft helaas geen API zoals MovieMeter heeft, dus een simpele metadata agent voor MusicMeter zit er helaas niet in...
Sander kan het kloppen dat sinds een paar dagen er geen gegevens meer van Moviemeter.nl worden opgehaald via jouw fantastische agent? Is er iets veranderd aan hun layout want sinds een aantal dagen krijg ik geen Nederlandse plot info meer van bijv;
The Graduate (1967)
Balibo (2009)
Panj Ć© Asr (at five in the afternoon) (2003)
Paper man (2009)
Lions for Lambs (2007)
Waarbij mij opvalt dat bij deze films geen jaartal komt te staan in de PMS. Je ziet wel de naam van de film maar geen jaartal. Als ik echter een āfix incorrect matchā uitvoer worden al deze films wel gevonden en ook hun poster en background art maar geen Nederlands plot en dus ook geen jaartal terwijl de films die wel worden herkent wel een jaartal hebben?
Hebben meer mensen hier problemen mee of ben ik die gelukkige enige want dit is natuurlijk de slagroom op de cake Nederlandse plot info.
Heb sinds kort ook dit probleem. Van mijn laatste upload (woensdagavond 3/11) naar de nas geeft pms ook geen jaartal weer, geen filmposter, geen nederlandse plot info, maar wel de background. Vandaag is dit nog steeds niet terug in orde.
Hopelijk komt er gauw een oplossing
Sander nadat ik mijn updates opnieuw heb geĆÆnstalleerd naar versie (PLEX 0.9.1.2 f06b3af en PMS 0.9.1.2-c4cb0fd) werkt het allemaal weer naar behoren, bedankt.
Heb wel bij de āMetaData Agent Settingsā de āLocal Media Assetsā uitgeschakeld en naar beneden gesleept en nu staat de āMovieMeterā agent helemaal bovenaan. Weet niet of dit echt nodig is om de āLocal Media Assetsā uit te schakelen maar ben blij dat het nu allemaal weer werkt zoals bedoelt.
Dus Sander nogmaals bedankt voor deze super agent en ook bedankt namens mijn meisje.
hier is zonder enige tussenkomst van mezelf alles informatie in de pms terug kompleet met jaartal, filmposter en Nederlandse tekst
btw: is er een mogelijkheid om de lettergrootte te veranderen van de Nederlandse tekst bij de film?
Mooi dat het probleem vanzelf weg is gegaan :rolleyes: Deze agent gebruikt de MovieMeter API, het voordeel daarvan is dat de MovieMeter website aangepast kan worden zonder dat de agent hier last van heeft. Ik denk dat de problemen zich tijdelijk voor hebben gedaan binnen een andere agent en dat MovieMeter daarom ook geen data kon ophalen.
Naar aanleiding van dit topic en de posts over genres in dit topic zit ik er aan te denken om het volgende aan te passen aan de agent:
[list][]titels gebruiken zoals deze op MovieMeter staan (in plaats van wat er wordt gevonden door de primaire agent)
[]genres ophalen van themoviedb.org indien de koppeling tussen MovieMeter en TMDB gemaakt kan worden op basis van het IMDB id.
[/list]
Een nieuwe versie is uit: hierin worden de titel en jaar van release dat op MovieMeter wordt gevonden gebruikt. Ik heb het opzoeken van genres achterwege gelaten, omdat dit gedaan kan worden met TMDB. Als je de genres in het Nederlands wilt hebben, zet dan de taal op āNederlandsā in de instellingen:
http://img.skitch.com/20101106-ppcxgb6x2j2k6df3xb4cxhxfxs.png
Sander, volgens mij is er een probleem met onderstaande film:
http://www.moviemeter.nl/film/1253
De naam in Plex is hiervoor 'dishon
Iets met een karakter encoding?
In de omschrijving van Inception krijg ik nu ook rare tekens (bv om het woord āstelenā)
http://www.moviemeter.nl/film/59666
Er is blijkbaar een verschil in de data die op de website wordt getoond en de data die via de API opgevraagd kan worden. De **'** die je hieronder ziet is de **'** die in PMM/Plex getoond wordt. De fout zit dus helaas in de bron.
Nieuwe versie: 0.5!
Vanaf nu worden titels en samenvattingen van films van de website gehaald. De waarden hiervan werden voorheen via de API opgehaald, maar bevatten te vaak āgekkeā tekens.
Ter illustratie hoe deze agent gebruikt kan worden in combinatie met Freebase en andere agents:
http://img.skitch.com/20101118-mwtd2u5quphh7ditmxbkyxa9w3.png
Als je geen API meer gebruikt maar rechtstreeks van de websiteā¦is dan musicmeter dan nu wel een optie? ik mis zoveel nederlandse albums
De MovieMeter API is nog steeds de belangrijke basis en wordt gebruikt om de informatie op IMDB id aan elkaar te knopen (IMDB id van Freebase agent --> MovieMeter film id --> Film info van MovieMeter). Slechts het uiteindelijke ophalen van titel en samenvatting gaat via de website.
Ik ga deze eens proberen. Kan mijn vriendin ook eens een film kiezen