Hallo.
Ik ben in bezit van een Ds241se nas van Synology, deze heb ik simpel weg om mijn favorite series te streamen en dat gaat perfect via mijn ps3 of ander media apperaten.
Nu ben ik sinds kort in bezit van een Chromecast, en nu wil ik sommige series direct van mij nas afspelen met de chromecast, dit doe ik ATM met de DS app van synologie (mobiele media server/player app van synology) deze heeft de chromecast ondersteuning maar werkt niet helemaal super!
Nu werkt deze app helaas niet super lekker met al mijn series met name avi en divx video bestanden wilt hij 9 op de 10 keer niet afspelen (via DS app krijg ik de melding dat chromecast video bestand niet ondersteunt), terwijl met een andere app het wel in eens werkt!
Nu heb ik al vaker met plex willen werken, ik heb ondertussen veel apps van de play store geporbeerd maar de meeste apps vindt ik een vervelend interface hebben, omdat mijn nas niet een direct PLEX app heeft gebruik ik tot nu toe de ingebakken mediaserver van synology.
Nu wilde ik graag weten dat als ik PLex op mijn tablet installeer en een subscribtion neem of plex dan mijn nas en de series/films die daar op staan kan afspelen/synchronizeren of is dit alleen mogelijk als je dus ook een plex app/media server op je nas hebt staan ?
Dit wil ik graag weten voordat ik een sunscribtion koop waar ik uit eindelijk nix aan heb :D
Alvast bednakt voor je reactie :D