Nieuw en vraag app probleem ipad 1 en Iphone

Hallo

Ik ben enkele weken op Plex gestuit en vond dit direct super. Kon films streaken via de Ipad en Iphone terugzien op de Apple TV, wat wil je nog meer.

Daarom verleden week gelijk maar een jaar abonnement afgesloten op Plex.

Ik kreeg een update ook voor de app, maar wat nu de app start niet meer op op de Ipad 1 en als ik een film kijk via de Iphone 3 GS dan stopt de film als de Iphone in de sluimer ofwel slaapstand gaat. 

Dit was voorheen niet het geval, doe ik nu iets verkeerd of ligt het aan de update.

Nog een klein vraagje ik kan niet naar de franse zenders kijken die geeft hij niet door.

Alvast bedankt  ;)

Harry

Zou nog weleens terugkomen met een vraagje ben niet zo handig met dit soort dingen.

maar wat nu de app start niet meer op op de Ipad 1 en als ik een film kijk via de Iphone 3 GS dan stopt de film als de Iphone in de sluimer ofwel slaapstand gaat. 

Dit was voorheen niet het geval, doe ik nu iets verkeerd of ligt het aan de update.

Hoi Harry.

Volgens mij is dat een bug in de laatste versie van de app. Een update is al ingediend bij apple: http://elan.plexapp.com/2013/12/03/plex-for-ios-updated-for-ios-7/#comment-100189

Okee, bedankt voor het snelle antwoord. Overigens snap ik nog niet helemaal wat de meerwaarde is van een plexpass?? Ik hoor jullie over films downloaden maar waar haal je die vandaan??

gr

Harry

Ps mbt de bug is dus afwachten

Dat downloaden gaat niet over nieuw materiaal, maar over het downloaden van materiaal dat al op je Plex Media Server staat, naar een iDevice. Het duurt natuurlijk even, maar dan kun je wel je films bekijken zonder online te zijn. Dat is vooral nuttig bij een mobiele internetverbinding.

PS De update is beschikbaar in de App Store.

THX

Overigens de PLEX App werkt weer en doet het nu prime naar wens.

gr

Harry

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.