Nya TV4 Play Premium

Frågor om TV4 Play/TV4 Anytime/TV4 Play Premium
Hallå!

Jag undrar om någon vet vad som händer på TV4 Play/TV4 Anytime/TV4 Play Premium fronten?
TV4 Anytime verkar ha slutat uppdateras med nya program till förmån för nya TV4 Play, som fr o m nu har en loginfunktion för att komma åt Premiumdelen, fd Anytime.

Som vanligt är väl inte TV4 intresserade av frågor om Plex :)

Oerhört tacksam för svar!

-Peter

Precis tvärtom, TV4 är dom enda som har visat intresse för att hjälpa till med utvecklingen av Plex-pluginen. Dom har t.o.m. gett oss ett API som vi kan använda.

TV4 Play-pluggen kommer få en uppdatering så snart TV4 har bestämt sig om mina krav (på vad som är acceptabelt från användarsynpunkt) är ok eller inte. De hade bestämt sig för att Plex (och andra MC´s) inte skulle ha Freemium-modellen, utan att inlogg och abbonemang krävdes. Jag bad dom åter ta upp detta för diskussion eftersom jag hävdar att då kommer användarna istället gå till deras webbsida där 7-dagarsmodellen (freemium) skulle vara tillåten. TV4 kommer tjäna mer på att freemium även finns för Plex, om vi samtidigt kräver inlogg (men inget abb).

Kul att läsa om ditt engagemang.

Bra jobbat!

Verkligen! Ett stort tack för ditt engagemang!

Jag ser fram emot den nya appen!

Tack

• Peter

Inget nytt om uppdatering av TV4 app?

MVH

-Peter

Dom har ej återkommit i ärendet ännu tyvärr. Om dom inte väljer att kommentera det snart så… får det bli en annan lösning :slight_smile:

Några nyheter angående detta? Tack som fan för ditt engagemang!

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.