Mijn ondertitels staan in dezelfde map als de films. Hoe komt het dat als ik een film kijk van mijn mediaserver, de ondertitels niet gevonden worden, terwijl als ik de film kijken van mijn computer, Plex wel de juiste map vind? Bij voorbaat dank, voor jullie antwoorden, Bernard
Mijn ondertitels staan in dezelfde map als de films. Hoe komt het dat als ik een film kijk van mijn mediaserver, de ondertitels niet gevonden worden, terwijl als ik de film kijken van mijn computer, Plex wel de juiste map vind? Bij voorbaat dank, voor jullie antwoorden, Bernard
hoi bernard,
bedoel je met een film kijken vanaf je mediaserver dat je de film op je iphone/ipad kijkt? ondertitels worden nl. *nog *niet ondersteunt op iOS devices.
er wordt wel aan gewerkt aan een betere ondersteuning voor ondertitels in plex zelf als ook voor iOS apparaten, dus nog even geduld
Hallo Nerpisad,
Nee, ik bedoel het volgende: ik heb de server/films map aangemeld in plex als source voor films. Elke film staat in een aparte map, met daarin ook de srt-file van de ondertitels. Als ik nu vanuit plex een film start en ik ga naar de ondertitels, dan gaat plex in een of andere lege map zoeken naar ondertitels. Als ik echter de harde schijf direkt aan mijn Imac heb aangesloten en de map Imac/films het aangemeld in plex, dan zoekt plex wel in de juiste map en vind het wel de ondertitels. Ik kan plex wel via finder op de map server/films opstarten en dan gaat het wel goed, maar bij de volgend film is het dan weer verkeerd. Dus hoe laat ik Plex in de juiste server/films map zoeken?
Groet,
Bernard
Dit is sinds de nieuwe library. Ik heb dit ook. Als je een film kijkt en je wil via Menu de juiste srt file erbij zoeken kom je inderdaad in een lege map. Als de srt files de zelfde naam hebben als de film werkt het wel gewoon. Dat is in ieder geval een manier voor je om subs erbij te krijgen.
Hier het engelse topic: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/17317-browse-for-subtitles-not-working/page__hl__browse+subtitle
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.