hvis jeg køber plex pass og hdhomerun expand og sætter mit kabel (der går op til en antenne som boxer har sat op)
i og setter den up Kan jeg så bruge Plex DVR på mit kabel fra boxer til at optage dr 1 dr ultra dr 2 med mere for der står at kanalerne skal være unencrypted men ved ikke om drs kanaler fra boxer er unencrypted
eller kan jeg købe hdhomerun connect og en antenne og vælge drs kanaler der fra og optage dem
Hej T
Fungerer det stabilt? Jeg var i gang med at bestille, men syntes jeg har læst meget om stabilitets problemer og meget andet. Projektet vil jo hurtigt dø, hvis det ikke er pålideligt.
Fidusen for os ville jo være at man kunne optage fra andre steder end soveværelset hvor vi har Yousee boksen stående, og afspille det på det fjernsyn man ville, samt som jeg forstår det, også sætte optagelser igang remote.
Men der er jo en WAF faktor med her, den har helt sikkert meget høj prioritet Og den kan helt dræbe idéen hvis det er for kompliceret.
Mvh
Kenneth
Det er jo interessant, bare ærgeligt når jeg lige har fundet ud af at yousee gør det ret umuligt at bruge f.eks. en Silicon Dust HDHR5 4DC til noget fordi den ikke har kort læser, og deres system kræver kort eller boks til alle tv nu (sådan er det ihvertfald her ser det ud til).