Ik heb niet zo heel veel technische kennis maar Plex werkte altijd prima.
Nu doet Plex het ook nog steeds (ook via mijn iphone) maar als ik Plex Media Manager probeer te openen krijg ik een web pagina deze is zwart met het Plex logo erop, verder helemaal niets. Dit gebeurt ook als ik preferences probeer te openen.
Ik probeer dit op mijn MacMini met OS 10.6.8 waar ik Plex heb draaien. Ik gebruik versie 0.9.8.4.125-ffe2a5d.
Zoals wel vaker: "Het heeft altijd goed gewerkt"
Ook als ik in hetzelfde netwerk maar dan op mijn MacBook naar yplex.com ga, zie ik mijn server, maar als ik klik op Plex/Web zegt hij eerst "searching for server..." en dan weer die zwarte pagina met in het midden het Plex logo.
Het eerste wat mij opvalt is dat je een aantal versies achterloopt. Heb je hetzelfde na een de app update?
Tevens vraag ik mij af wat er gebeurd als je Plex Web op de mini probeert te benaderen om uit te sluiten dat het iets in je netwerk of met de MacBook is, zou je dat eens willen testen?
Als ik Check for updates kies dan krijg ik de melding: "Plex Media Server 0.9.8.4 is currently the newest version available" dus ik ging ervan uit dat ik de nieuwste versie had...
Ik heb nu versie 0.9.8.6.175 gedownload, maar helaas geen verandering...
En vanaf de MacMini geeft Plex web hetzelfde, zwarte achtergrond en in het midden het logo van Plex, en dit krijg ik dus ook bij het kiezen van preverences op de MacMini