Plex mist muziek files

Ik hoop niet dat dit weer een instellings dingetje is :rolleyes:

Het is de bedoeling dat Plex hie rin huis de media server gaat worden voor alle PC’S en tablets en telefoon achtig spul.

Daar voor ben ik nu mijn muziek collectie over aan het zetten naar Plex, nadat ik de map aan Plex had toegevoegd begon het langdurige scannen, geen probleem, maar toen die klaar was ha dik het idee ik mis 75% van mijn muziek.

Vandaag weer eens opnieuw gedaan, map gemaakt met daarin weer 1 map met daar in 160 MP3’bestanden.

/Muziek<br />
   /Top 40<br />
      /2005

Tot mijn verbazing kwam plex niet verder dan 110 MP3 bestanden, voor de zekerheid alle MP3 bestanden nog even door MP3Tag gehaald en nogmaals laten scannen, maar ik mis dus nog steeds 50 MP3 bestanden.

Doe ik wat fout of laat Plex een steek vallen ????

Niemand anders die ook deze ervaring heeft ?

ik zit een soort van met het zelfde probleem, alleen bij mij kan die geen van mij mp3 bestanden toevoegen.

ik weet niet waar dit aan kan liggen, had al wel gelezen dat het lang kan duren.

maar ik heb een uur zitten wachten en nog steeds niks en het ging bij 1map maar om 3 mp3,s. 

en bij de andere maar om een stuk of 6 vond dit wel vreemd.

veder ben ik echt super tevreden met dit programma dus als iemand een oplossing weet hoor ik het graag

alvast bedankt, GRTZ :)

Plex is nogal gevoelig voor de naamgeving die het verlangt. Maar in mijn geval heb (al veel langer) gekozen voor de structuur:

/Muziek
/Artiest
/CD-naam
01 - track.mp3
etc.

Dat werkt goed. Voor het tonen van de artiesten- en album plaatjes is het wel belangrijk de filters (agents)
goed te zetten.

Wellicht zijn 160 tracks (zonder kennelijk duidelijk folderstructuur) te veel. Mijn grootste tracklijst voor 1 album is 100.

Rob

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.