Hej
Jeg sørger lidt hjælp til opsætning af streaming i mit hjemme netværk.
Jeg har en Synology 212J hvor jeg i dag streamer fra til mit Panasonic GT50, jeg har lige købt en Sony vaio tap 20 med Windows 8.
Mit spørgesmål er så om jeg kan vælge de film jeg vil se i plex på min vaio pc og afspille dem på mit tv fra min synology ?
Jeg har rodet lidt med plex men har aldrig fået det til at virke mellem min Synology og pc så alt hjælp jeg kan få vil jeg bliver rigtig glad for
Ja, der er plex app på på synology, installer den. Derefter skal du huske på synology at åbne plex porten i firewall. Mener den hedder 32400.
Må man høre om du har fået det til at virke? - Jeg er ejer af en DS213 og har både prøvet at installere PLEX via pakke center og manuelt, men får en masse warnings i logfilerne og den disconnecter konstant når jeg ser via mit samsung TV.
Ja, der er plex app på på synology, installer den. Derefter skal du huske på synology at åbne plex porten i firewall. Mener den hedder 32400.
Ikke det brugeren spørger om!
Hej
Jeg sørger lidt hjælp til opsætning af streaming i mit hjemme netværk.
Jeg har en Synology 212J hvor jeg i dag streamer fra til mit Panasonic GT50, jeg har lige købt en Sony vaio tap 20 med Windows 8.
Mit spørgesmål er så om jeg kan vælge de film jeg vil se i plex på min vaio pc og afspille dem på mit tv fra min synology ?
Jeg har rodet lidt med plex men har aldrig fået det til at virke mellem min Synology og pc så alt hjælp jeg kan få vil jeg bliver rigtig glad for
Nej, det kan ikke umiddelbart lade sig gøre. IOS enheder derimod kan virke som fjernbetjening og giver dig mulighed for at vælge på hvilken plex klient mediet skal afspilles. Jeg ved dog ikke om man også kan vælge TV Klienter.
I mit setup kan jeg vælge film på min iPad og bestemme om jeg vil se den på ipad eller mac mini som er min standard afspiller.
Prøv alternativt at logge ind på Plex Web på din Vaio (Plex media server, http://X.X.X.X:32400/web) Her kan du normalt også vælge hvorhenne du vil afspille filmen. Jeg er dog igen bange for at det ikke virker med de tynde klienter installeret på forskellige tv.
/Ehlz
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.