Plex registerer ikke ændringer i bibiotek

Min Plex er holdt op med og registre når jeg tilføjer eller fjerner en film fra biblioteket…
Det er uanset om den står til auto eller når jeg manuelt opdaterer???

Er ved og gå ud af mit gode skind, al hjælp tages imod med glæde :slight_smile:

Håber der er en der sidder og vil hjælpe mig

Kun hvis du fortæller lidt mere :wink:

Hvilket OS kører din Plex Server, og hvilken version?

Og hvis du evt. kunne uploade en zip fil af dit log bibliotek lige efter du har fjernet/tilføjet en fiml, ville det også hjælpe meget

/T

Win 10 Pro DK
Plex Version 0.9.16.6

Ikke helt med på log bibliotek? vil meget gerne gøre dette, men ved ikke hvordan jeg gør :slight_smile:

Nederst til højre, i task baren, er der et plex icon.
Højreklik på dette, og vælg hvad jeg tror hedder “Open Plugin folder” eller lign.

Derefter åbner din stifinder i plugin folderen.
Gå et bibliotek op, og du vil se et log bibliotek.
Det er det du skal zippe :wink:

/T

Føler at jeg spilder din tid, men aner simpelthen ikke hvor jeg skal kigge

Men sætter meget pris på at du vil hjælpe

I windows, kig her:

Vælg som vist:

Gå et bibliotek op

Zip denne folder

/T

Super, fantastisk stor hjælp, men fik følgende fejl.

! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\Plex DLNA Server Neptune.log
! Processen kan ikke få adgang til filen, da den bruges af en anden proces.
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\Plex DLNA Server.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\Plex Media Server.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.lyricfind.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.movieposterdb.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.none.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.opensubtitles.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.plexmusic.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.themoviedb.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.agents.vevo.log
! C:\Users\Per\AppData\Local\Plex Media Server\Logs.zip: Kan ikke åbne Logs\PMS Plugin Logs\com.plexapp.system.log

Stop plex, og prøv igen :wink:

I iconet i nederste højre hjørne, vælg exit

Så virkede det :slight_smile: men måtte lave den som rar da den systemet ikke ville have 2 ens zip

Så virkede det men måtte lave den som rar da den systemet ikke ville have 2 ens zip

Hvad er titlen på filmen?

Der er flere ting
Men jeg har slettet filmen Foodfight i bibliotektet
Jeg har sat en serie ind under serier Alvin Og De Frække Jordegern 2015 S01
Tilføjet følgende film
Fjerkongens Rige 2014
Iqbal Og Den Hemmelige Opskrift 2015
Landet For Længe Siden - De Modiges Rejse 2016
Løvernes Garde - Brøler igen aka The.Lion.Guard-Return.of.the.Roar.2016
PeeWee med undertekster Aka Pee-Wees Big Holiday
Villads Fra Valby 2015

jeg bliver desværre nød til og smutte i seng, men er så glad for at du vil hjælpe mig, er helt desperat, som du kan se er det kun datterens film :smiley:

Nat nat, glæder mig til og høre hvad du finder ud af

Kan se at du lige har opdateret din PMS idag, men…ser også flg:

Error finding media for episode: [Error 3] Den angivne sti blev ikke fundet: u’\\?\N:\Kayas serier\Dragerytterne Kapl\xf8b til kanten\.

Du bør ikke bruge danske karakterere i fil navne, da det nemt kan knække Plex, som vist oven over

Brug istedet for de engelske navne.

Dragons Race to the Edge

/T

okay, men det har jeg gjort ved alle mine film osv. først nu problemer…
opdateringen var først efter den ikke ville finde film
Foodfight burde jo ikke give problemer med sproget?

Tja…Kører ikke selv windows, så skal ikke kunne sige om det er en ændring der er sket for nyligt eller ej, men…

Den logfil der hedder com.plexapp.agents.localmedia.log kan du kigge i efter ordret “Critical”, og den vil vise fejlen.

Og hvis det er en fejl der er sket på det seneste, har du da nogen ide om hvor længe siden det er?

/T

de sidste jeg har lagt ind er for to måneder siden og der virkede det, mener ikke jeg har lagt andre end siden da, så er 95% på at det kun er denne gang at det ikke virkede :frowning:

Det der også undre mig er at der slet ikke er nogen der kom ind, alle som jeg har forsøgt og lægge ind, kom på stifinderen men ikke på Plex oversigt

Efter at fået hjælp på det eng. forum opdagede de at den ikke fandt drevet, hvilket skyldes at det er en extern hd og havde skiftet drev bogstav efter at være koblet fra… Plex fortæller ikke dette, det ser ud til at den kører en almindelig skanning, men det gør den bare ikke…