Hejsa,
Langt de fleste af mine film - kan ikke findes af Plex.
Jeg har en Macbook og et Samsung smart tv.
Plex skriver følgende: extra information may still be downloading from the internet.
Jeg har prøvet at slette mit bibliotek og oprette et nyt men desværre uden held.
På min harddisk er der kun 2 film - som kan afspilles via. Plex.
Er der nogen herinde som har en anelse om hvad jeg gør forkert?
Bud modtages med kyshånd.
Ha en rigtig dejlig aften!
De bedste hilsner
Martin
Darn…sucked in here
Hej Martin.
Siden du siger, at Plex ikke kan genkende dine film, tyder det på, at du ikke har fulgt nave standarden, og som flg. deraf, kan Plex agenterne ikke genkende dine film, og vil derfor ikke tilføje dem til dit bibliotek.
Ved ikke hvor god du er til engelsk, men i min signatur finder du et link til “Media Naming Guide”
Kan du ikke engelsk, så vend tilbage hertil, men jeg/vi skal da bruge det nøjagtige navn på en film der ikke vil genkendes, dvs. hvad hedder filen
Og det bedste vil være et screendump (billede) af dine filer
/T
Hejsa,
Hvor er jeg glad for at du vil hjælpe mig - har læst guiden.
Jeg har taget et sceendump af mine filer.
Det du har, er en rar fil, spredt over en masse små filer.
Det er lidt ligesom en zip fil, dvs. en film, som er presset sammen, og derefter spredt over en masse små filer.
Det understøtter Plex ikke, så du er nødt til at pakke den ud
mactip.net/tip-extract-rar-archives-on-mac/
Derefter kan du slette de mange små filer, og så lave en opdatering af dit bibliotek
/T
Jeg har pakket filen ud - men Plex skriver stadig: xxtra information may still be downloading from the internet.
Kan det være fordi at filen er en IMG fil?
Heh…Yep…Heller ikke supporteret
support.plex.tv/hc/en-us/articles/200264956-ISO-IMG-and-Video-TS-Movie-files
Prøv denne her:
/T
Hejsa,
Nu har jeg lavet filen om til MKV - men nu kan mit bibliotek ikke finde filen :s
Uha… Hvad er det lige at jeg gør forkert?
/M
Hey T!
Det virker nu - tusind tak for din hjælp og tid
Du er kongen…