Hallo,
heb een probleem hier met plex.
Plex draait geweldig bij mij thuis ook via chromecast
Nu heeft mijn vader de app geinstalleerd via smart tv, maar de video buffert de hele tijd om de 20 secondes.
Ik heb plex server op een aparte pc draaien :
AMD A4 4000 DUAL CORE 2x3.0GHz, 80GB HDD + 4TB, 4GB DDR3 geheugen, ATI HD 7480D vga kaart met HDMI & VGA
iemand enig idee ?
Ik zou zeggen, Via de smart tv direct-play gebruiken. Werkt als een tierelier
Hebben we geprobeerd cpu knalt naar 100 en mkv blijft bufferen, toch een andere processor nodig dan ?
Of omdat media op externe hdd staat ?
Thuis via lokaal werkt het perfect trouwens
Rolf_1
4
Thuis via lokaal werkt het perfect trouwens
Kan het zijn dat de up-stream van je internetverbinding niet toereikend is voor de instellingen die de plex client gebruikt?
Ik heb ff speedtest gedaan
Downloadspeed 92.61 Mbps
Uploadsnelheid 17.37 Mbps
snelste pakket van ziggo
Ben weer iets slimmer geworden, zonder ondertitels speelt hij gewoon af CPU gebruik dan max 10%
Heeft een sneller processor meerwaarde voor het transcoden van de ondertitels ?
Rolf_1
7
Ben weer iets slimmer geworden, zonder ondertitels speelt hij gewoon af CPU gebruik dan max 10%
Heeft een sneller processor meerwaarde voor het transcoden van de ondertitels ?
Dat kun je testen door de plex media server op een snellere desktop of laptop te draaien.
Speelt het zonder subs nu ook goed af op de plex client van je vader?
Ik heb op andere pc een AMD Phenox 2 x4 processor, maar via computerbenchmark heb ik gezien dat die passmark ook maar 2000 is.
Probleem doet zich vooral voor bij 1080p bestanden.
Was aan het denken om een FX 6300 te halen, mediabestanden staan trouwens op Externe HDD eentje met usb 2.0 en eentje met usb 3.0
Moederbord heeft alleen 2.0 aansluitingen.
Mijn zusje kan echter zonder problemen kijken via haar chromecast, cpu schiet wel omhoog bij het aanzetten van de ondertitels
system
Closed
9
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.