Har använt plex media server i ca 2 år och aldrig några problem men nu funkar inte ett skit, vet inte vad jag ska göra, installerat om har jag gjort massor med gånger hjälper inte fabriksåterställt routern och öppnat upp port 32400 funkar inte ändå har statisk ip, allt är gjort som jag alltid haft det men kommer inte åt min server på datorn helt plötsligt, ser bara ut som bilden jag la upp här sen står det bara denna webbsida är inte tillgänglig,
Installerade om det igen fast grundligt å nu funkar det nästan som förut, fungerar klockrent på android lurarna. men inte så bra på samsung tvn. tvn hittar servern å servern namnet får en grön symbol på sidan av sig och vips så ser jag alla filmer och serier på tvn kanon, men helt plötsligt så försvinner alla serier och servern får en röd symbol brevid sig å ingenting fungerar,,
Föreslår att du skapar en ny tråd i Windowsforumet för Plex Media Server och lägger upp de två senaste loggarna där(eller refar till ovanstående inlägg)
Nu fungerar det tob bort pms igen grundligt och installera om det fast inte på c:… Där plex ville utan på en annan disk å nu funkar det prima konstigt men skönt
Nu fungerar det tob bort pms igen grundligt och installera om det fast inte på c:\....... Där plex ville utan på en annan disk å nu funkar det prima konstigt men skönt
Tjena har du fått detta att fungera ?? , har också detta problem ,, detta kom efter ja uppdatera Plex
Jag avinstallera det samt så låg det kvar i två andra mappar googla avinstallera plex media server så hittar du en beskrivning hur man hittar dom, sen installera jag om det fast inte på c: där plex vill installera utan jag valde en annan hårdisk och instalera där å nu funkar det