Plex server slutat fungera

Har använt plex media server i ca 2 år och aldrig några problem men nu funkar inte ett skit, vet inte vad jag ska göra, installerat om har jag gjort massor med gånger hjälper inte fabriksåterställt routern och öppnat upp port 32400 funkar inte ändå har statisk ip, allt är gjort som jag alltid haft det men kommer inte åt min server på datorn helt plötsligt, ser bara ut som bilden jag la upp här sen står det bara denna webbsida är inte tillgänglig, 

tacksam för svar 

Installerade om det igen fast grundligt å nu funkar det nästan som förut, fungerar klockrent på android lurarna. men inte så bra på samsung tvn. tvn hittar servern å servern namnet får en grön symbol på sidan av sig och vips så ser jag alla filmer och serier på tvn kanon, men helt plötsligt så försvinner alla serier och servern får en röd symbol brevid sig å ingenting fungerar,, 

Svårt att säga vad felet kan vara ...

Kan du slänga upp en "Plex Media Server.log", så går det lättare att felsöka?

https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/200250417-Plex-Media-Server-Log-Files

För att storleken på loggfilen blir hanterbar:

1. Starta om Plex Media Server
  2. Utför det som inte fungerar
  3. Lägg upp loggen här eller på pastebin.com

VISSTE INTE VILKEN MEN TROR NÅGON BORDE VARA RÄTT TACK PÅ FÖRHAND

Hittade två till 

kan inte kopiera de som heter Plex Media Server.log.1 är det dom du vill se kanske

Nej de behövs inte, "Plex Media Server.log" var den jag var ute efter. Ska se om jag hittar något skumt ...

Hittade en annan tråd med samma problem, men utan entydigt svar på problemet:

https://forums.plex.tv/topic/128176-plex-connection-dropping-intermittently/

Inte säkert att det fungerar men prova detta:

https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201119258-Resetting-System-and-Framework-bundles

Om det inte fungerar, skulle du kunna:

1. Starta om Plex Media Server
  2. Återupprepa problemet
  3. Ladda upp "com.plexapp.system.log". Den här loggfilen ligger i en undermapp som heter "PMS Plugin Logs" ifrån där du hämtade de andra loggarna 

Tack för hjälpen men fungera fortfarande inte :(

la upp media server log oxå om det hjälper..

Tyvärr så går jag bet på detta  :(

Föreslår att du skapar en ny tråd i Windowsforumet för Plex Media Server och lägger upp de två senaste loggarna där(eller refar till ovanstående inlägg)

Får göra det men tacka så mycket för du tog dig tid med mitt problem

Nu fungerar det tob bort pms igen grundligt och installera om det fast inte på c:… Där plex ville utan på en annan disk å nu funkar det prima konstigt men skönt

Nu fungerar det tob bort pms igen grundligt och installera om det fast inte på c:\....... Där plex ville utan på en annan disk å nu funkar det prima konstigt men skönt

Tjena har du fått detta att fungera ?? , har också detta problem ,, detta kom efter ja uppdatera Plex

Ja nu funkar det igen

Mitt krascha oxå efter uppdatering

Mitt krascha oxå efter uppdatering

vad gjorde du för att få de att fungera  ?

Jag avinstallera det samt så låg det kvar i två andra mappar googla avinstallera plex media server så hittar du en beskrivning hur man hittar dom, sen installera jag om det fast inte på c: där plex vill installera utan jag valde en annan hårdisk och instalera där å nu funkar det

har rensat allt genom att rensa detta via regedit å sökt efter plex den vägen....

Nu vart det skit igen, plexen slutatde fungera samma lika som förut

Samma problem här, PLEX server går offline med jämna mellanrum.