Hej drenge
Spørgsmålet er egentligt rimeligt simpelt.
Kan man køre en VPS service (f.eks. private internet access) sammen med plex app'en.
Til info har jeg et Samsung f8005 og på pc kører jeg windows 8.
På forhånd tak.
Hej drenge
Spørgsmålet er egentligt rimeligt simpelt.
Kan man køre en VPS service (f.eks. private internet access) sammen med plex app'en.
Til info har jeg et Samsung f8005 og på pc kører jeg windows 8.
På forhånd tak.
Nu er jeg ikke selv en windows mand, så jeg tager måske fejl her, men formoder at Windows når der er lavet en VPN tunnel fra den, vil sende al trafik igennem denne, hvilket vil betyde, at Plex ikke vil virke med dit lokale Sammy TV.
Så jeg vil derfor formode, at du efter at tunnellen er oppe, skal lave en manuel route for dit lokale IP-Net, som beskrevet her:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb878117.aspx
mvh
Tommy
P.S. Når du begynder at lege med dette, er det vigtigt at du checker at din interne routing på din PC'er er diabled, samt at internet trafik benytter din VPN
Hej igen
Det virker egentligt fint nok, bortset at app'en hele tiden buffer på specielt 1080p filer. Det problem havde jeg aldrig da jeg kørte via dlna.
Kan man gøre noget ved dette?
ps. min forbindelse er 40/5
Hej igen
Det virker egentligt fint nok, bortset at app'en hele tiden buffer på specielt 1080p filer. Det problem havde jeg aldrig da jeg kørte via dlna.
Kan man gøre noget ved dette?
ps. min forbindelse er 40/5
Kendt problem, som er beskrevet op til flere gange i Samsung fora
Og samtlige threads ender op med, at en medie fil ikke er kompatibel med Samsung, og derfor skal transcodes
/T
Sorry er ikke så skarp her. Kan du forklare mig hvordan jeg gør det?
http://forums.plexapp.com/index.php/topic/66729-orcas-mkv-fix-tool-version-11-updated/?p=386343
Der er et tool der kan hjælpe dig
/T
Det har da ikke noget med at transcode at gøre?
Flertallet af gangene er det fordi mkv'erne er i et format, som Sansung ikke forstår.
Dvs. med header compression, samt attributter som den ikke kan lide.
Hvis dette er årsagen, kan Orca's tool fjerne disse, hvorefter de kan afspilles
/T
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.