Verandert een open community door de investeerders langzaam naar een geldmachine?
Is het gewoon een manier om de dev's wat geld te laten verdienen?
Let me know!
Als het maar niet naar een situatie gaat waarbij bepaalde features achter een pay-wall komen vind ik het best dat men wat extra geld wil verdienen, het in de lucht houden van myplex kost bijvoorbeeld ook geld.
Ik als niet betalend plex gebruiker wil best wat langer wachten op die nieuwe webinterface of een andere nieuwe feature.
Als blijkt dat men toch bepaald features alleen aan betalende leden beschikbaar stelt zal Plex zijn userbase heel snel aan XBMC kwijt raken, dat weten ze zelf ook wel hoop ik dus no worries so far
het is zeker niet de bedoeling om bepaalde features alleen maar aan betalende users beschikbaar te maken. het hele idee van de plexpass is juist om betalende users eerder toegang tot nieuwe features te geven.
dus het is niet nodig je zorgen te maken dat je straks persé moet betalen om plex te kunnen gebruiken
Ik gebruik Plex al jaren met heel veel plezier, dus dit is gewoon een instant buy om deze gasten te supporten. Nu alleen nog even uitzoeken waar ik de private forums kan vinden.
Je moet het zo zien:
Eerst deed je misschien wel eens een donatie om de devs te supporten. Nu krijg je daar een aantal voordelen bij:
Ik gebruik plex ook reeds sinds versie 0.7 en dit naar alle tevredenheid. Gebruik het zogoed als dagelijks en ook de vriendin heeft al met plex kennisgemaakt en samen al leuke avonden voor tv doorgebracht.
Plexpass? Ik heb er over gelezen maar hoe geraak je eraan? Vind niet meteen een link waar je dit kan kopen. Nu of ik het zou kopen weer ik nog niet want dan krijg je toegang tot early releases met het risico dat het een en ander niog niet 100 procent werkt. En een zaterdagavond met de vriendin breng ik liever door met een werkende plex dan een plex die ik eerst aan de praat moet krijgen omdat het een early beta is.
Ik heb ook de plexpass vanaf het eerste moment omdat ik Plex graag wil supporten met hun fantastische werk.
Echter heb ik er tot nu toe toch meer van verwacht, de nieuwe web interface is leuk maar voor mij weinig van toegevoegde waarde.
De extra forums heb ik ook nog niet veel aan gehad.
Wat wil ik dan wel? Ik wil op de hoogte gehouden worden van de werkzaamheden, wat zijn ze nu aan het doen en wat kan ik wanneer verwachten.
Het is nu al enkele weken behoorlijk dood voor mijn gevoel en dat staat me niet aan als betalende gebruiker.
Ik hoop echt dat ze heel snel met iets nieuws komen, een geupdate versie van de client bijvoorbeeld.
Ben nog steeds geen betalend llid de gewone plex voldoet voor mij. Uiteindelijk is het belangrijkste dat je film of serie goed gaat. Plex is slechts een middel niet het hoofddoel van een avondje tv kijken
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.