Nogen der har problemer med at tilgå deres media server? Jeg kan åbner player delen på mobil, pc og tv. MEN kan ikke få lov og åbne plex server, så jeg kan angive filer til den.
Har slettet og installeret det 3 gange nu.
Har brugt det over 2 år, men her til morgen skulle jeg starte forfra med alt.
Hvis din server ikke er Claimed så er browseren afhængig af at den modtager en besked fra serveren om at serveren findes, og dette kan være blokeret af din browser med et plugin.
Du kan også forsøge med en anden browser, samt midlertidigt slå evt. antivira fra.
Og til sidst, hvad er din IP adresse på din arbejdsplads, for skal starte med enten 192.168.x.x , 172.16.x.x => 172.32.x.x eller 10.x.x.x
Start Chrome i Incognito mode, og browse til http://127.0.0.1:32400/web og se om det gør en forskel. Er prøvet, og kommer bare ind på play delen
Hvis din server ikke er Claimed så er browseren afhængig af at den modtager en besked fra serveren om at serveren findes, og dette kan være blokeret af din browser med et plugin. Har prøvet med 3 forskellige browser
Du kan også forsøge med en anden browser, samt midlertidigt slå evt. antivira fra. Har prøvet med 3 forskellige browser
Og til sidst, hvad er din IP adresse på din arbejdsplads, for skal starte med enten 192.168.x.x , 172.16.x.x => 172.32.x.x eller 10.x.x.x