Hej
Jeg har netop købt en HDHR og havde ligesom alle andre problemer med TV guide indtil jeg brugte dit plugin/channel.
Alt var super, indtil efter første “natlige kørsel” hvorefter rækkefølgen på kanalerne ikke længere er den samme. For at give den bedste oplevelse ville jeg gerne have at kanalerne ligger i samme rækkefølge som EPG på mine TV. (bestemt af yousee)
Jeg er med på at Yousee har forskellig rækkefølge forskellige steder i landet, men efter at have leget lidt med det i postman og kigget på din kode tænker jeg at der nok er en måde at få det til at virke på. Som jeg ser det er der lidt forskellige muligheder, men du har sikkert allerede tænkt på det.
- Er der en måde at angive enten postnummer og så hente den rigtige rækkefølge på kanalerne fra yousee’s API
- Er det muligt at putte en fil i epg-dk.bundle som beskriver den rækkefølge som man gerne vil have kanalerne i sin TV guide.
- Kan man, måske i en setting, angive sit eget x-api-key, som gør at det er den rigtige rækkefølge af kanalerne når man henter den fra yousee’s API.
Er jeg den eneste som har problemer med rækkefølgen af kanalerne i EPG?