Hej
Jeg har nogle problemer med Plex Livetv og min HDHomeRun Expand, som ikke vil finde alle kanaler hos Yousee.
HDHomeRun egen Windows app kan godt finde alle kanaler, men der er flere som ikke er navngivet og disse er de samme der giver problemer i Plex. Jeg har kontaktet Silicondust (HDHomeRun) og de siger at det er deres underleverandør som levere kanalinfo, som ikke er opdateret. Samme data bruger Plex.
Jeg har læst i nogle forumer at man kan omgå dette ved at lægge disse kanaler i DB filen, men jeg kan ikke finde den rigtige tabel.
Er der nogen der kan hjælpe?
Kig evt. her:
Tak for dit input dane22.
Har installeret epg-dk.bundle.zip via WebTools (Unsupported AppStore)
og jeg kan se den i Unsupported AppStore.
Har genstartet Plex, men jeg får ikke nogen Channel list, i hverken Setup eller normal mode.
Så jeg kan ikke komme videre.
jeg ved ikke om det er en brugbar information, men min Plex er installeret på en Synology NAS, via Synologys pakkeCenter.
I Webtools, hent én zip af logs, og upload her.
Iflg. loggen er der ikke noget galt med epg-dk, så har du fulgt instruks i Wiki’en?
Ja det har jeg.
Det er så her at vi finder ud af at Wiki instruktionen har en fejl.
I instruktionen står der “Channel List”, men dette er ændret til “Plug Ins”.
Efter der bruges Plug-Ins kan der generes xml liste.
Jeg er ikke færdig endnu , da jeg har et spørgsmål angående xml listen.
Er det muligt at ændre i den, så den kommer til at passe med min kanalliste?
Nej, og hvorfor skulle du dog det?
Fordi listen ikke er i samme kanalrækkefølge som jeg har på alle mine fjernsyn.
Så tænkte jeg at det ville være nemmere hvis kanalrækkefølge i Plex, var magen til.
Nej, og heller ikke relevant, da du jo laver mapping en gang for alle jvnf. min Wiki
Og rækkefølgen er bestemt udfra det vi henter fra YouSee
Jeg kan kun istemme mig koret at det ville være dejligt om man kunne ændre rækkefølgen i guiden, uanset hvilken rækkefølge der kommer fra Yousee.
Det er et enhancement request
Jeg syntes måske også at det er irrelevant at se at det er kanal 55 når man går ind på en airing, dvs. ‘xx’ ville være rar at kunne slå fra.
Dette er absolut WAF, men det er også en vigtig del af projektet.
Huh? Hvad mener du
Og fandt denne her:
Har tilladt mig at skifte tags på den, så Voting blev enabled
Men stemmer ikke selv for det, da jeg mener der er andre ting Plex skal prioritere
Når man ser i guiden viser den vedhæftede. Dvs. det fysiske kanal nummer efterfulgt af kanalnavn.
Det er ikke god formattering, det nedsætter læseligheden og skaber noget forvirring i min familie.
Tja, men næppe relateret til mit lille tool
Hej igen
Ha været fraværende og ikke fået prøvet noget, men synes jeg har nogle problemer med epg_dk listen som ikke stemmer overens med Yousee’s kanalliste som jeg har fundet.
Jeg indsat dette og det passer ikke med din liste.
Kan du hjælpe?
Yousee_kanallister.zip (2.0 MB)
Fatter ikke en meter her…
Hvad mener du?
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.