Scripts voor NL doeleinde

Kortom niemand heeft nog een werkende oplossing voor de andere zenders dan Ned1/2/3 om RTL gemist enzo te kunnen kijken…waar werkt ie wel?

Zou dit niet iets te maken kunnen hebben met Silverlight dat gebruikt wordt door rtl?

UZG werkt, beetje jammer van die skin maar het werkt. Zijn er nog meer van dergelijke scripts? En kan ik ze alleen benaderen via Systeem > Scripts?

En volgens mij snap ik het niet goed, ik zet deze mapjes in de scripts folder, maar ik krijg dan enkel een lijstweergave en kan verder niets…

Remove deze post aub

De UZG plugin werkt wel met plex 0.7.8, alleen de meeste commerciële kanalen werken niet.

Is het niet mogelijk met de nieuwe Media Server een plugin voor UZG te maken?

Ik weet er zelf te weinig van, maar nu er de AppStore* is, zijn die scripts op een of andere manier te porteren naar dat formaat? Een soort native Uitzending Gemist / Buienradar etc. zou wel koel zijn.

• de AppStore doet het niet bij me sinds een tijdje, maar ik hoop dat het binnenkort gefixed wordt.

Wordt deze Pluging al geport naar de Plex App Store? Met name deSilverlight RTL gemist lijkt me erg cool.

Bij mij werkt dutch mediastreams niet. Hoe heb je het voor elkaar gekregen of werkt het direct?

Uit de “readme.txt”

Xbox dan even vervangen door Mac.

Ik heb de files in :'/Users/gebruikersnaam/Library/Application Support/Plex/plugins/music' gezet.

Ik ben er al wel achter dat een aantal zenders niet functioneren.
Radio 1 enzo doet het wel.

Ik heb die van mij in de Scripts dir staan. Daarom herkent hij denk ik de strm files niet.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.