We are are not whomever you talked to before. We do not sell access to movies
My plex does the same - suddently i cant see the moviedatabase… so it must be a plex-issue and not just a lokal private one!
Opsummering på dansk
At betale for adgang til en andens server, er ulovligt, og imod Plex Service regler!
At andre mod betaling stiller deres server tilrådighed er ulovligt, og imod Plex Service regler!
Så dette har intet med Plex at gøre!
Hvad der sker nu, er lidt som en der har købt tyvekoster, og forudbetalt, nu oplever at sælgeren var en svindler, og derfor beder dem der er stjålet fra om hjælp 
Sådan spiller verdenen desværre ikke, og i må selv rode jer ud af dette her, for der er ingen, som i ingen hjælp fra Plex
Så det godt vi har andre der er bedre medarbejdere end dig dane22… For jeg fik hjælpen igår 

Og endda et link til hvor jeg skulle gå videre 
Jeg er ikke Plex, men en bruger lige som dig, dog med den forskel at jeg har moderator rettigheder, samt overholder loven, og prøver at beskytte Plex.
Your paying for a server which is not yours and is not ours. No one can help you because the person who sold you access is not going to ask for help to fix their server because selling access to their server is against our terms of service and their account will get disabled.
Unless the person you are paying has been given rights by the movie studios to share those movies and charge for it, they are illegally sharing those movies with you. They are also breaking Plex’s TOS. If you are paying for that, then you are paying for something illegal.
If you need to reach, them use whatever method you originally used to sign up with them. This is not something Plex can help you with.
Closing thread.