Hej Alle sammen
Jeg er snart ved at gå kold på det her problem, jeg kan ikke Google mig til et ordentlig svar, og jeg har læst mange topics herinde på forumet og på nettet angeånde problemet, og de fleste muligheder jeg har læst mig til, har jeg afprøvet.
Mit problem er.
Jeg har en NAS Synology DS1512+ som bare er NAS disk til en bærbar med core i7 og 8 GB ram og SSD disk som PMS, alle drev er mappet til win PMS som der står i guide http://wiki.plexapp.com/index.php/PlexNine_PMS_NAS.
Ingen problem i at lave en grundig scanning og alt kommer frem som de skal og der findes cover på nettet som den skal og alt det der, nu kommer problemet, når jeg tilføjer noget nyt, så sletter den det den har fundet og smider i skralde spanden og tilføjer det nye som det eneste, det giver lidt udfordringer, og den eneste måde jeg har fundet for at få det til at virke er.
- Lade være med at have automatisk scanning på.
- Lade være med at PMS skal slette efter hver skanning, så jeg manuelt skal tryk på tøm skraldespand.
Det giver inde i administrationen af PMS en masse gule krydser på det den har smidt i skralde spanden, det kan jeg godt leve med, da det ikke er på selve klienten, men kun på server administrationen, men hvis jeg nu fjerner noget helt fra NAS, så vil det stadig ligge og flyde i oversigten, for hvis jeg jo trykker på den skal tømme skraldepsanden, fjerner den jo også det der er i forvejen og jeg skal lave en grundig skanning igen, og noget af mit media skal jeg manuelt gå ind og trykke på ret forkert match, det er bare irriterende jeg skal gøre det hele tiden, hvis nu bare den ville gøre det ordentligt.
Nogle har forslået jeg skulle ligge det sådan her eks. = F:\Movies\Movies\film navn - (xxxx) det virkede ikke, den gør det stadig.
Eller bare F:\Movies\film navn - (xxxx) virkede heller ikke.
JEg vil jo helst have det sådan her F:\film navn - (xxxx) men det virker så heller ikke.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg vil jo helst have den bare lavede en automatisk turbo scan og smed det i skralde spanden som skulle deri og beholdte resten som det er påregnet den skal. og ikke slette alt og beholde den ene nye ting den finder med en turbo scan
Håber nogen kan hjælpe eller har stået med samme problem.