Structuur in Movies.

In Movies staan alle bestanden in een grote lijst. Ik vind dat uitermate onhandig want je moet dan gaan scrollen tussen honderden files. Ook op (bijv.) genre selecteren is niet bijster handig want extreem grote lijst en de door Plex toegekende indeling is anders dan ik juist vind.

Wat ik zou willen is gewoon mijn directory/folders kunnen zien met daarbinnen de door mij toegekende subdirs/folders en daarbinnen de films zelf.

Het lijkt mij dat dit moet kunnen met een instelling. Vraag is alleen hoe?

ik weet natuurlijk niet hoe je mappenstructuur is opgebouwd, maar het klinkt alsof je *collections *zou kunnen gebruiken. op deze manier kun je volgens mij redelijk 1:1 je mapstructuur nabootsen.

als dat toch niet helemaal is wat je wilt, is er in het algemene forum info te vinden om de ‘ouderwetse’ manier handmatig door je bestanden heen te bladeren.

" is er in het algemene forum info te vinden om de ‘ouderwetse’ manier handmatig door je bestanden heen te bladeren. "

De grote vraag is “Waar kan ik dat vinden?”.

in de buurt van de search knop ;)
[maar omdat ik in een goeie bui ben vandaag](http://forums.plexapp.com/index.php/topic/15796-manually-browse-files/page__pid__152273__st__180#entry152273)

Uiteraard had ik e.e.a. al via 'search' geprobeerd maar het probleem is dat je de juiste trefwoorden moet weten.

Maar mijn dank voor de link, ben weer wat wijzer geworden.